19 December 2006

雜誌大大隻字報道,李兆基投資股票,兩年內賺了五百億。然後大家都看的眼紅了,兩年賺五百億﹖點賺架﹖於是大家就一起掏荷包買雜誌學做「股神」。

編輯先生真聰明。

一般師奶阿伯,尤其係呢期成日「部」係部匯豐股票機前的一班,肯定諗都唔諗就買左本雜誌,睇下阿李四叔係買邊隻既,然後一於死跟。於是首先賺大錢既,就係本雜誌。但大家似乎忽略左一樣好重要既野。一,到底係連本帶利五百億,定係純利五百億呢﹖咁就引伸出一個更加重要既問題:請問,閣下既本金係幾多﹖

同樣係賺五百億,你打本原來係一萬億,咁即係話兩年內你賺到既係5%,好似冇乜了不起。但如果你打本原來係五十億,咁你兩年內賺到9倍,咁你就梗係股神啦。但偏偏呢個最重要既information,雜誌冇提,咁即係點﹖

即係同樣道理,閣下話我知新溝左個女朋友,胸圍三十六吋。So what﹖佢到底係三十六吋既A Cup,B Cup,C Cup定係D Cup(或者再更上一層樓)﹖冇左呢個最重要既資料,你講左就等於冇講,需知道如果小姐係36C或者36D,我會好高興可以認識到佢,但如果呢位小姐原來係36A,咁我勸閣下就無謂獻醜喇。

所以本雜誌我冇買,分明睇完你得出既答案都係:「車,咪又係咁」。然後個個睇完之後都「忽然股神」,個個覺得自己好勁,又對李四叔有投資既股票大加追捧,咁最受惠既係邊個丫﹖

再講啦,我當你係由一百幾億開始,兩年內連本帶利五百億,升值四倍,好似好勁。我想講既係,今年個市係喪升既,只要大家唔係白痴,求求其其買隻大紅壽或者藍壽,基本上幾十%既升幅唔難達到。而且只要大家平時有留意下個股市,單單一隻2628中國人壽兩年前既價位大約5蚊,今時今日升到過22蚊,升幅都有四倍幾。全香港有幾多人手渣住隻中人壽﹖我想講,我公司幾個同事手上既中國人壽,都係新股認購番o來既,然則兩年內,佢地人人手上既股票都升值左四倍。咁講法,香港咪即係一地都係股神﹖敝公司就更加係臥虎藏龍添啦。

咪玩啦,Warren Buffett的旗艦公司Berkshire Hathaway於一九六五年上市,每股值十八美元,今時今日升到近十萬美元一股,其中經歷股災,經濟衰退,越戰,石油危機等等。四十個年頭,驀然回首,始得一個「股神」既名銜。阿四叔玩既呢兩年正值牛市,大把散戶買期指炒窩輪都唔止四倍添啦!

個「神」字,唔係咁解既。正如唔係唱歌一味大聲就可以做歌神,胸大就可以做胸神。唔係個PAT PAT大,就可以做股神。

No comments:

Post a Comment