06 December 2006

枱面放著兩個綠色既信封(一個係我既,一個係老豆既),我就知道......
唉,又要交稅喇......

都終於明白點解以前d大人一提起交稅就皺哂眉頭,無他既,要你眼睜睜睇住自己d錢dum落鹹水海,你係乜野感受丫﹖無錯,交稅係義務,而且香港稅率都好低。但盡唔盡義務係一個問題,盡完義務條氣順唔順,係另一個問題。

點解唔順氣﹖即係咁,一個個成日食野唔做野係屋企等攞綜緩既人可以一年去九次旅行(行得走得食得訓得,咁好明顯唔係冇工作能力啦),而又有人可以一日做成十四五個鐘要之後收入岩岩好過左個threshold,然後就每年定時定候dum錢落鹹水海。

呢幾年我每次見到枱面封綠色信(其實今年先開始有我份,各位朋友唔好誤會),我都會諗以上既野。點解人地國家福利制度咁好稅率咁高但係人地交稅毫無怨言,而香港人交親稅都牙痛咁聲,原因就係呢度。公道自在人心啦。

p.s聖誕老人派左聖誕禮物,然後一日就升左四十幾個%。表示d乜﹖梗係唔係david webb好眼光啦,佢真係咁神,咪仲勁過Warren Buffett﹖雖然阿david哥哥往績都幾好,都未至於神到咁既地步掛......

証明既係,大家而家買股票係求求其其聽到人地up邊隻好就係咁買亂咁買,唔係點會一日升咁多﹖一日呀大佬,個市run得o個幾個鐘咋。難為人地派禮物前做足功課俾足分析,你班ds睇都唔睇下就買,我做佢就真係呻笨喇,早知求其俾隻仙股算數啦。仲要幾日之後出o來話:「哎呀,唔好意思,俾錯number添」,咁你班契弟仲唔死﹖

No comments:

Post a Comment