13 December 2006

話說在下於前日blog中稱讚女友,蓋因友人女友亦系出ie,閱後心有不甘,遂撰文反擊,逐鹿中原,說「天外有天人外有人」,自己的女友也不賴云云。

看到這位可愛的朋友的blog,不禁聯想到以下景像:

就係四個師奶岩岩夠腳,圍埋一齊打麻雀。師奶打牌,當然不會發表甚麼高深偉論,亦不會探討政經問題,都係閒話家常既多啦。見到其中一個手指戴住粒鬼咁火既鑽石戒指,亦理所當然會有這麼一句:「咦﹖你粒石好靚喎!」,這位太太心中得意,也回了一句:「嘻嘻!係呀,我同老公係南非買既。」

可講者無心,聽者有意,左首北位的那個師奶剛好接連出衝,聽了這句,心裏思前想後,呢個阿太擺明就特登戴隻戒指o來邪住哂,加上洗牌動作大,成日「殘」o來「殘」去,搞到我暈陀陀,分明係出術。越諗越興,於是酸溜溜的說:「車!好靚咩,我o個粒仲正呀!」,然後係個手袋入面拎左粒鑽石出o來,兩粒一比,然後好得戚咁講:「拿,我o個粒大d架!」

唉......

戒指買回來,當然是用來戴的。難道要係屋企後面塊草皮度挖個地洞,將隻戒指埋起佢然後再種棵菊花係上面,每逢過年過節就拎起棵花睇下隻戒指仲係唔係度咁樣﹖那麼鑽石太閃,難道還要用張紙包起佢,等佢冇咁「殘」眼﹖買得鑽戒,梗係有幾閃買幾閃架啦。咁買咁閃為乜﹖梗係流水附會之時用o來「演野」架嘛。周不時仲要特登作狀搖下隻手,或掩面或梳頭,等唔覺意又「殘」到唔知邊個既時候等佢又走過o來問:「咦﹖你隻戒指好靚喎」,買隻戒指番o來,唔係諗住用o來孤芳自賞架嘛。

同樣道理,咁女朋友溝回來,當然是要讚的。替女友隱惡揚善乃作為男友應有之義。一個女仔可不希望男友將自己的優點藏在心裏,或是聖誕生日等等先偶然提起一兩次咁樣。一有機會,閒話家常,向至交好友誇耀一兩句,也是同樣道理。她嘴裏雖然話尷尬,心中可受落得很。唔通又要金屋藏嬌,要阿女友從此三步不出家門,唔准見人,我又絕口不提咁樣﹖我又唔係o個d綁架左個女仔番o來綁係間房度慢慢虐待既變態佬。好喇,咁我有我讚,你有你讚,做乜又要話我o個個唔xx(嗱,我一向只話你,冇彈過alice架)

閣下大學畢業,飽讀詩書,何必學那些師奶八婆一樣爭風呷醋呢﹖男人嘛,一說到女人的頭上,就絕對不會認低威,自古英雄難過美人關,古人誠不欺我。

阿太太,鑽石呢,除左睇卡數,仲要睇形狀,切割同埋純度架。

No comments:

Post a Comment