15 December 2006

大家或者會好奇怪點解而家五點幾我仲會打日記,唔駛估喇,在下今晚飲醉酒。兩點幾落床,然後關埋門著住燈咁訓,到而家終於醒少少(應該掛,冇乜自信)。

係第一次真真正正飲醉酒,頭仲有d暈暈地,但我想而家打日記,等自己仲記得飲醉酒自己做過乜既時候記低自己記得既野,我覺得,當我聽朝請左上晝假,個頭完全唔痛既時候,應該就會唔記得哂自己做過乜,老實講,而家都係盡量記,隔離有杯水,係因為實在口乾得太緊要,同埋想等自己醒少少而「針」(實在係好辛苦,唔想諗正字喇)既。

朋友叫我寫專欄,我而家諗到既係,專欄作家每日一篇稿,肯定唔飲得酒,唔係好似小弟咁樣一個唔覺意飲到咁high,交唔到稿,就己經唔合格。雖然其實係公司食lunch既時間己經打好一篇,不過算喇,反正而家又有好多野想寫,唔緊要啦。

我主要係想記低,飲醉左既人係諗d乜。

我飲到wing wing地o個下,個人暈暈地,其實己經知自己大鑊,然後拿拿臨話俾個fd知:「喂,我飲醉酒」叫佢睇實我,我知我自己冇講過「我冇醉」之類既白痴野,最多都係「我仲頂得住」(雖然其實己經頂唔住),老實講,今晚飲醉係我既目的,因為我想知道飲醉酒既人諗乜,好耐架喇。

講「我冇醉」實在係情有可原,情因每個飲醉酒既人,心裏面唯一諗到既野,一定係想証明自己冇醉既,然後又想做好多野出o來証明自己冇醉。「我仲行到架」之類既話我一定講過唔知幾多次。但最後仲要勞煩父母特登到銅鑼灣車我番屋企,咁大個人,最敗家(會唔會誇張左d)都算係今次。

又唔好話我酒量差,我今晚係飲左四杯「滋華士」,每杯成70度(大家可以睇下閣下屋企用開既燒毒火酒,應該都係大約咁既度數),一般啤酒只係4度,一杯滋華士,雖然己經係咁溝冰溝淡,食野飲水,但等於二百八十杯(飛機上既餐飲杯咁上下大細)啤酒,係不爭既事實。會係咁飲既原因,係因為k房內既裝飾係用「黑牌威士忌」,都係70度,未見過既阿公最鍾意飲o個隻。我想試下,飲咁高度數既酒,係乜野滋味。其實加左冰仲大鑊,因為易入口左好多,跟住就會係咁飲。
仲記得千叮萬囑阿媽唔好話俾阿妹同舅父知(雖然而家己經打哂出o來),同埋係咁同d k吧職員講對唔住,唔該借借,小弟飲醉左之類既話,朋友又同我講:「其實你唔駛係咁話俾人知自己飲醉架」,好搞笑。

朋友送我落街,行唔到直線,見到柱就攬住先,唔想「訓街」,朋友去搵父母架車,問我:你得唔得架﹖我當時諗既野,又只係死攬住條柱(放心,應該冇攬過女,如果唔係我應該會係係差館打緊日記),有冇支持唔住,唔知。

send 左好多sms俾女友,大約又係唔駛擔心之類既話(呢樣就好肯定,有手機sms record為証),搞到佢咁擔心,真係唔好意思,不過o個陣,邊考慮到咁多丫。

丫,仲有,就係係咁深呼吸想溝淡d酒精,當然都係冇用,唔係就唔駛咁夜先打到日記。訓左上床後手腳亂咁fing,唔知為乜。沖涼係咁將水淋落自己塊面度都冇用,冇係浴缸pk己經偷笑。
一切都係要番公司問下同事先可以作實,但我真係記得同送我番o來既朋友話欠佢一餐飯,不過朋友似乎都好明白飲醉酒既人講既任何野都唔好信呢個道理,係咁同我講「得啦,得啦」。哈,你仲記得既話,就問番我拎番餐飯啦,有日記為証。

sry,真係飲醉酒,有乜打錯字既地方,還請見諒。訓陣先,我唔想聽朝真係要請假,都唔知請唔請病假好。

No comments:

Post a Comment