11 December 2006

今日班聚,會中同學說,讀ie既女仔好似全部都好勁。我心中即時有d沾沾自喜,因為計今年grad既ie女仔入面,小弟既女友應該係最勁o個個。

因為fifi係讀女拔既。

多材多藝不特只,仲要識埋d唔知乜野剛果文,成日係你面前咯咯聲咁講d只有住係山卡啦地方既土人先識聽既唔知乜野嘰哩咕嚕文,係o個一刻,你就會好感受到,呢個世界係幾咁大。不過好可惜,我對拉丁語系既語文,實在係冇乜天份。而你又唔可以對佢講野一味點頭表示認同,萬一佢有心玩你,用剛果文講句「你係豬」,又或者「正烏龜」既時候,而你點頭,結果就只有俾佢恥笑。所以,都係老老實實話唔識算數。反正係香港,識呢d剛果文既應該都唔係好多人o者。好大壓力﹖我又唔覺。反正佢唔會好刻意咁係我面前show off。

好似我鍾意親既女仔,都係屬於叻既類別。但係叻既女仔,你又好難要求佢好小鳥依人,又偏偏其實世界上既男人,或多或少都會有d大男人性格,都會好想control everything。所以有d咁既性格,老實講,都幾茅盾。

偏偏fifi小姐兩樣都有d,雖然叻佢唔算最叻(抱歉,我又係用鄭小姐o來做比較,其能力之出眾實在令人側目),計溫柔嘛,佢又唔算得係好溫柔。但勝在兩者兼備,深得中庸之道。即係咁,俾你搵你張al成績表,你要張拎AEEEE既成績單,定係一張BBBBB既﹖除非a o個科係英文啦,但係呢個世界上又有幾多張英文係a,而其他會e哂既成績表﹖最容易,咪俾你a科中文囉。

所以呢,呢幾日見你拿埋口面咁。喂,放心喎,我對你好滿意。

No comments:

Post a Comment