21 December 2006

繼月頭有同事辭職,月尾又多一個,今次呢個仲係中學既師兄。

番工近七個月,叫做熟習左環境,偏偏熟左既同事就一個個係咁走,其實都真係幾唔開心。但人各有志,辭職轉工,搵更好既待遇,實在係情理之中,對敝公司既同事o來講,亦係絕對正確既決定。但正確還正確,心情低落亦係在所難免。你話喇,有乜野事暢快得過可以兩條友肆無忌憚咁係條街度係咁問候個中學校長丫﹖

敝公司既情況,唉......

新入職既同事(ce既同學)係我飲醉酒o個晚(我未飲醉既時候)問我點解唔話俾佢知,等佢唔好揀呢份工。我想講既係,阿哥哥你五月畢業,十月先搵到份工。喂,你話你好搶手幾十間公司等住請你,我就更係唔會叫你揀呢間啦。你又唔係,自己工都未揀到就嫌三嫌四。再講啦,我又唔係同你好熟,我o個陣咁講,阿先生你會信咩﹖

雖然我o個晚係醉醉地,不過你o個隻中指,我會銘記於心既。


話說於敝公司宣布加電費後,今日都市日報有中電的一個全版廣告,說該公司己經連續九年凍結電費。

提出登呢個廣告既人,真係好醒。係最適當既時候做左適當既野,大家一眼望落去,自自然會諗到既,唔係中電九年冇減電費,而係港燈年年都加左電費(even其實港燈唔係九年都加)。心理戰運用一流,絕對做到打擊對手既目的。呢個廣告遲一日登效果己經冇咁大,今日登,打鐵趁熱。偏偏敝公司既管理層......咪gou一聲吞左佢囉。

當隔離屋成日家嘈屋閉,個大婆話個老公日日出去花天酒地既時候,這邊廂呢個男人同自己老婆講:「我呢九日都冇出去滾架喇!」

駛唔駛起個貞節牌坊過你呀。

No comments:

Post a Comment