11 March 2007

又開始左搵工既生涯......目標係MT,management trainee是也。

不過唔知點解,間間公司都好鍾意問career aspiration。

我唔明,我話你知我既aspiration有乜用﹖aspiration呢樣野可以好空泛,又可以好實際。空泛既寫o來都冇用,但係實際既呢,香港地十個人九個既aspiration都係一樣。

你問我,我既aspiration咪就係越爬越高,有幾高得幾高爬到爬唔到為止,就係咁多。我話我target係邊度,一o來唔關你呢個recruitment manager事,二o來我而家先岩岩出o來做野,target會係講緊三十年後既事......而家講o來有春用﹖連自己想做乜都未模清楚啦老老實實。

我只係覺得,如果呢條友志向好遠大,我肯定香港既老細十個有八個唔敢請呢d人。冇乜大志既人咩﹖你又肯定覺得呢條友八成係條廢柴。咁你究竟想請乜野人先﹖你講俾我聽丫大佬。你話你想請個冇乜大志既人,你早同我講,無謂浪費大家時間。

你入間海味舖想買魚翅咪魚翅,粉絲咪粉絲囉,係要人地全部野攤哂出o來然之後你先話我知其實你係想買個漢堡包......

咪玩啦。

No comments:

Post a Comment