12 May 2007

女友去日本旅行,為期一週。

以佢而家既工作忙錄程度,平時我地兩個都係一個星期見得一次(每次數小時啦),佢去一個星期旅行,其實都冇乜大分別(係冇得msn囉)。進入神交境界己經 兩個月。其實我就覺得唔係幾好啦,有女朋友好似冇女朋友咁。不過佢份人工作至上,佢做緊野你最緊要最緊要就係唔好嘈住佢,如果唔係佢就會同你講:

「(語氣兇狠)你打o來做乜野呀!唔同你講住呀,係咁啦,拜拜!」............隔離o個個唔知頭唔知路既,肯定會以為係ex打o來問佢拎分手費既=.=

佢好忙,我知。佢公司身邊好多餓狼,我都知。咪玩啦,正所謂n男寡女共處一室日日十幾個鐘仲要d雄性生物全部正值生理壯年,你話冇人對你有野﹖呃鬼咩!雖然我份人係有d蠢o者,不過,我唔係傻架。

真係令人憂心呀......

***********************************

話說尋日係公司發生左件趣事,發生係小弟身上。

前因:
1. 小弟任職某大上市公司
2. 四月中公司appraisal,我既performance evaluation不過不失,算係中等。
3. appraisal過後傾續約問題,我開高價。當時老細面有難色。
4. 數日後我o個team有位做左好耐既同事請辭,而個project年尾uat,好明顯時間不足。
5. 四月尾個project放左個testing version出街。

然後呢,件事就係尋日個project manager叫左我去佢個位,然後同我講,話個testing version我負責o個part佢好滿意,決定加我pe......但其實我出既野,都只不過係佢一路要求我做既野。我絕對冇任何既enhancement。

咁,各位,你估唔估到係發生乜野事﹖

都係o個句啦,雖然我個樣係有d蠢o者,我唔係傻架......咪搵d咁低能既藉口俾我先得架......我最唔鍾意,就係d人咁唔老實。

No comments:

Post a Comment