10 June 2007

岩岩睇完魔盜王,可能係因為睇之前都冇乜expectation,比想像中好,雖然好多劇情其實都係交代得唔清唔楚。不過睇呢套戲,其實都係因為睇左頭兩集,好頭好尾冇理由唔睇埋第三集丫,所以雖然好多人都話唔好睇,結果又係好多人照去睇。

除 左戲,最近都睇緊本書,叫"winning",一本講management既書,我一路睇,就一路發覺,個作者所講既每一樣野,我老細,都好似犯哂(我淨 係睇左頭五個chapter,但命中率達100%)。而呢位作者,係前GE(美國通用電氣)既CEO,佢將GE由全球排名第十,提升到全球第二大企業。

大家都係電力公司o者......

所以我成日都認同一樣野,就係人,係要讀書既。冇野做o個陣,如其掛住打俾d 師奶閒話家常或者同d仔女安排課外活動,不如睇多兩頁書啦你。

話時話,我feel到,佢開始唔妥我

----------------------------------------------------------------------------------------------------

份test做完一個星期後,我仲未收到reply,睇o來凍過水

No comments:

Post a Comment