27 November 2007

國金外望

番工第一日,己經嬲嬲地。

個agent超低能,幾日之前俾封email我話八點九番工,冇問題丫,我去到,冇門口入,公司冇reception,諗住打電話求救,但收唔到(堂堂國金竟然收唔到電話!!!!!!),於是要番番大堂,但我係番69樓,結果遊lift河。然後不停咁打電話,終於個電話係9:20打得通,我先有得入。

番去一問之下,人地係official hour係「九點正」番工。仲要好明顯唔駛打card個個都遲一兩個字。你老廉咁早八點九叫我番去做乜﹖仲要個電話打極都打唔通,真係勞氣到死。

----------------------------------------------------------------------------------------

我個位都唔錯,行兩步(真係兩步)可以睇到半個海,但係無閒欣賞,唔係忙(btw,我而家都仲未好知我係會做d乜......),而係d大粒佬坐哂係隔離我唔係好敢行o來行去睇海景。今日原本好遊閒,但又係由於周身唔自在既關係,全日都要將o個二十頁紙睇完又睇扮哂忙咁。

----------------------------------------------------------------------------------------

回家後媽問lunch既情況

媽:點呀你,今日去左邊度食呀﹖
我:蘭桂坊
媽:哇!幾錢呀﹖五十幾呀﹖
我:係七十幾呀媽媽......

席間同同事吹水,講起港燈既lunch係19.5,同事聽後眼都凸埋,我心諗,南丫島9.5一個lunch仲要係食九大鬼.......

No comments:

Post a Comment