16 January 2008

特稿:Macbook Air



Apple新公布既product係手提電腦Macbook air。人情紙咁薄,電腦都係,0.8吋厚既手提電腦,淨重三磅,13吋mon,計我話以後最好全部教科書用哂電子書,又或者老師自己出notes,d學生一部電腦帶番學就搞掂,三磅,好過你見d細路你成日拎個十幾磅重既書包番學揹到好似隻狗咁。又可以環保,再將香港各大無良教科書出版商趕盡殺絕。


不過今日唔係講呢樣,而係Steve jobs既目標。


Apple出既野,一向外型美觀,而且越出越輕便。由ipod classic到最近既ipod nano,就以放棄classic既強大功能換來輕便,而家一部ipod 16 gb,細過一張八達通,聽歌睇戲樣樣得(你話octopus係咪pk丫)。如果佢唔咁搞,一路到而家都係賣ipod classic佢掂唔掂﹖我敢話佢實掂,因為其實冇人expect一部mp3機係可以細到咁既地步。但呢d就叫ambition,永遠唔甘於現狀,新既客戶你搶都要搶番o來。Apple股價長升長有,呢個就係原因,股東都相信佢而家有好既product出到o來,將來,一定會有更加好既,一間咁既公司盈利有乜辦法唔升,呢d股票真係唔買就笨。


再加上Apple呢個brand name而家係歐美己經變成左「型」既代名詞,名牌效應下只會有更加多人慕名購買,所以我敢斷言Macbook air就算要萬四蚊(US$1799)一部,依然會好賣得。


「賣貴Dell四成啵」,當然,d人唔會無端端走去有一萬蚊部唔買走去買萬四蚊既。我覺得,Steve Jobs係越o來越想將Apple既product當係一種奢侈品(luxury)o來賣。等於你買勞力士番o來唔係為左睇時間,係等你「唔覺意」撞到人既時候可以講番句:「哎呀唔好意思呀,我隻勞冇撞親你丫嘛」,咁。你試諗下,你出去同人傾生意,左邊o個個sales帶部Dell,你帶部Apple,一眼望落去,你做客,你buy邊個多d丫﹖


因此,如果閣下想佢好似iphone咁出幾個月就減價,機會好微。原因係佢呢部Macbook air好明顯唔係好似ipod咁走大眾化路線,亦都唔駛好似iphone咁要去搶市佔率。


呢部野要買就趁早。

No comments:

Post a Comment