08 March 2009

新工作2

番新工一星期,感覺其實不太好,但好友說,再看看吧,反正只上了一星期的班。我知道,反正就算不喜歡,三個月內是一定不會走的(因為有penalty),而且以我性格,沒找到另一份工之前也是不會辭職的。我覺得問題在於實在有太多contract staff,實在很難令我相信一年後可以轉perm。contract同perm分開坐,老實說,很有被歧視的感覺。還有就是實在太多人,三十幾四十人一齊食飯,好麻煩。

唯有催眠下自己,未適應啫...

當日見這份工時,被問到我到底喜歡techical(指programming)定係ba(business analyst)方面的東西多一點,我猶疑了一下,然後答比較喜歡ba,二選一的話這是我的心底話,但如果沒有既定選擇的話,我會答我喜歡研究corporate strategy,例如crisis management,就是一個很有趣的題目。

國泰鬧事的女乘客找管理層投訴,結果國泰紀律處分該位員工,另外送贈商務客位給該位女乘客,正如特首親疏有別一樣,乘客身份有別,亦應有不同處理方法:

1. 如果該位女士位高權重,或背後靠山大,那麼賠償機位息事寧人是正確的做法。但我想,如果是這樣的話,一張商務客位機票想了事,似乎又天真了一點。(係呀,做人係咁架喇,欺善怕惡嘛)

但,最起碼,賠償過後,要求雙方不要公開事件吧﹖到底是誰把事情揚出來的﹖

2. 所以我想,這位女士應該只是普通市民,咁我唔明,做乜賠機票俾佢﹖佢係公眾地方鬧事,關「權利」同「私隱」甚麼事﹖若要人不知,除非己莫為,你小時候媽沒教你嗎﹖這種先例一開,以後各大航空公司的地勤組是有得煩了。

如果係我,公開將這個女人列入黑名單,殺一儆百,才是最正確的做法吧。

所以,大家多謝國泰吧。

而且,無論如何,你罰個員工做乜鬼﹖你員工守則又冇寫番工時間唔准錄影。父親一向對我說太古集團的management如何了不起,唉......

另一單係衞詩吸毒(甚麼藏毒﹖你唔吸毒藏唻博拉呀﹖定係想販毒﹖)

事發後,衞詩所屬唱片公司急忙開記者會,說如果證實衞詩吸毒,將會跟她即時解約。

又係很差勁的management。

大家只要想想,如果你吸毒被補,你最想要誰的支持﹖係家人。而這間公司開記者會不止,還要這位女星的父親在記者會上淒然落淚說自己教女無方,而為的,當然是維持公司的正面形象。

設身處地諗諗,公司唔到你,從此你冇哂前途,你以前嘅同事公然數落你,你老豆仲要為左你係公開場合認錯,你班契弟真係唔怕個女仔自殺﹖

藝人是一間唱片公司最重要的資產,要主動跟藝人解約,當然是因為公司認為這位藝人已經是公司的「負資產」,失去為公司賺錢的能力,繼續擁有她只會令公司資金不斷流失,所以write off。

謹此而已,明眼人都看得出來,這只是單純的利益關係,正如上年鍾欣桐拍淫照,楊受成就沒有捨得跟她解約。

香港人是很奇怪的,大家都律人以嚴,彷彿這樣做,就是律己以嚴的證明,鬧完你係仆街,我就唔係仆街喇。

那個二十六歲的總經理,我望住佢,我忽然覺得,自己怕且都夠本事做微軟ceo。

2 comments:

  1. 我估今次系黎明太恼衞詩讲大话. 之前已经雪左一次, 比左一次机会. 今次又系甘.

    而且嗰两个人种要涉嫌偷野先比人拉到藏毒, 两条罪吖. 我觉得偷野都好大程度系真既, 你唔会无拉拉比人以为偷野架嘛, 肯定做左D 好可疑的举动.

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:25 PM

    不過版主講左呢野我之前無諗到既野:

    "大家只要想想,如果你吸毒被補,你最想要誰的支持﹖係家人。而這間公司開記者會不止,還要這位女星的父親在記者會上淒然落淚說自己教女無方,而為的,當然是維持公司的正面形象。"

    即係好以響公司做錯野, 累到公司蝕左好多錢, 老細擺到明立即炒你, 但係都唔會衰到發表聲明同全公司上下講因乜野事炒你....其實大家都知咩野事, 但係有冇必要講到咁白!

    蕉蕉

    ReplyDelete