23 March 2009

新工作3

到底我係幾時得罪左我老細嘅呢﹖點解連朝早講早晨都唔理我仲要睥我呢﹖我番工第四個星期咋喎...

真是一個謎。

6 comments:

  1. 咪玩啦,條友男人唻架...

    ReplyDelete
  2. 佢係咪唔抵得你靚仔過佢?:p

    可能你誤會?

    我下星期都返新工啊,真係god bless me了。

    ReplyDelete
  3. Anonymous1:12 PM

    啊﹗﹗﹗﹗
    對不起~我在自己個counter度link過來
    發現不到是n年前的了,
    太低b了v.v

    c

    ReplyDelete