03 April 2009

家教

在下有表妹三歲,剛入幼稚園的年紀。

話說上次週末,跟她一起到megabox飲茶,飯後我這做表哥的,遼表心意,說請她一起吃雪糕。在下嘴雕,比haagen dazs差的,從來不沾。再講,當長輩的,怎好意思待薄後輩﹖

但佢拒絕。

我奇怪地問為甚麼﹖小朋友這個年紀應該是聽見雪糕二字就雙眼發亮才對。

「我咳呀」她回答。
「唔係丫,我都冇聽見你咳,本死無大害,食啦」我這壞鬼表哥繼續威逼利誘。理論上,小朋友,應該是咳到快要死,都奉行先食後死的原則。

她繼續遙頭,小弟於是一邊奇怪她為甚麼這麼好自制力,然後吃了個大檸檬。

然後她爸在旁解說:
「唏,佢唔係架,佢都唔鍾意食雪糕嘅。」
「吓﹖」
「係呀,一話叫佢食雪糕就話咳,然後行行下突然咳左一聲就會同你講:你聽唔聽到呀,頭先我咳呀」

我心諗:肯定你兩個唔知講過d乜野小朋友食朱古力,糖或雪糕會死之類嘅大話啦。

2 comments:

  1. 唔鍾意食雪糕嘅小朋友好恐怖~~!
    唔鍾意望靚女嘅男人都好恐怖~~!

    ReplyDelete
  2. =.="
    唔係丫
    其實我都係唔食糖喎
    由細到大都唔食糖...

    醫生,咁我係咪冇得救啦?

    ReplyDelete