07 April 2009

妹的疑惑

題目好似av。

別誤會,其實我是真的想談我妹的。

話說此人收到幾個offer後,到底人還是一個,不可能分身工作,於是面對取捨的問題。小弟在房間,就聽到她跟老父的搞笑對話:

爸:「咁你想要D乜先﹖」
妹:「我想有好多假。」
爸:「你而家0個度都有3星期啦下話?!」
妹:「有7星期...不過我想搵份工係有3個月假....」
爸:「3個月?! HUI...咁你唔好做喇, 做少奶奶啦!」

DLS,我得十日annual,仲要係proportional嘅。

真係不該=.=

5 comments:

  1. 三個月假, 舊制公務員先有, 仲要放左, 即刻會比各部門擲走..

    ReplyDelete
  2. 有辦法,去北歐,然后年年放產假,一放可以放8個多月。

    正常來說全世界最多假期的國家是法國和丹麥,他們也只有六星期假期

    做教師都只有兩個月的暑假吧。

    ReplyDelete
  3. Derek,出左身既就要講Work-life Balance。

    未出身既,竟然可以Life-work balance。

    你話點唔唏噓丫。

    ReplyDelete