25 September 2009

寫衰你和記

係,而家我要寫臭和記

不停斷線,拖我個半月依然未解決,要求中止合約佢竟然話番我毀約轉頭

咁多人死唔見你死﹖

3 comments:

  1. 你買和記股票, 然後在股東大會上兜口兜面對住李實發抗議, 一定有人幫你跟進~~

    ReplyDelete
  2. sunkiss10:04 AM

    但我果陣成功咁cut佢約wor!!!~我當時話"俾錢買唔到service"咁佢有乜資格話你毁約ah!!~你惡過佢就得ga lah!!!!我都勁憎和記!!

    ReplyDelete
  3. 消委會而家接手處理,唔駛自己煩

    ReplyDelete