17 March 2007

科大MBA既application 就快dead
我仲未諗好報唔報

報,好貴,而家咁早讀都唔知有冇用
唔報,但係我對個course又真係ok有興趣

好煩。
------------------------------------------------------------------------------------------

話說五日朝九點半晚五點二既完美退休生活終於結束左(奠)

oracle既course的而且確係比m$既好
但係我地既manager們又貪心
逼左人地可以教成個月既野入五日度
搞到呢五日,條友教書好似飛咁快
咁你飛,我地咪又「飛」囉......
飛去好遠好遠既地方~~~

我唔明,點解d人會覺得將一個月既野壓縮到係五日內進行
係sth should be proud of
成班middle management真係冇一個人知道咁樣其實只係浪費資源﹖
真係經典......

No comments:

Post a Comment