12 November 2007

這世上最令人討厭的其中一種女人,就係無端白事要一大班男人走去煮飯整野食既女人。

這種女人,直接點說是心理變態。文雅點的,可以認為係心理狀態傾斜的現代女性主義者。

我覺得d女人係都要男人煮飯既目的只有一個,就係因為佢地覺得d男人要女人煮飯煮左幾千年,而家女性主義抬頭,係報復既最佳時候,革命既天賜良機。

即係你好聲好氣要我做,ok,fine,我整唔到都買番o來。講野呼呼喝喝唔在講,我話我唔識整你仲要大聲夾惡同我講:「唔理呀,次次都係女仔負責,今次要你地男仔負責呀」

冇禮貌唔在講,你呢個係理由o來既﹖你第時同個男人結左婚會唔會同你老公講:「唔理呀,次次都係我o來M,今次你o來代我呀」,又或者:「唔理呀,次次都係我負責生仔,今次你o來負責呀」

我廢事俾人話我冇風度同個女人嘈我先唔出聲

No comments:

Post a Comment