11 November 2007

一個銀河系得一個火星

對於在下找到新工作,友人紛紛道賀,大家都明白在下在敝公司的苦況。

但其實我並不看好。

畢業後第一份工搞成咁樣,始終有陰影,怕又係另一個trap。雖然話「一個銀河系得一個火星」(我聽到呢句野o個陣真係爆笑左出o來),但難保仲有其他環境更惡劣既金星水星,命中地球的機會其實唔高。

真係勁擔心

-----------------------------------------------------------------------------------------------

區議會選舉臨近,通街都是競選slogan。但昨天在佐敦看到一個很搞笑的,頗有心思,值得一提。十二隻字,係:

經歷破產,屹立不倒,我有膽識

我O咀左五秒,即係我實在唔係好明破產同做區議員有乜野關係。破過產可以做好區議員,咁唔通冇破過產既就係冇膽匪類﹖你話唔係呀,破產係人生一個好大既危機o來架。咁我係咪可以用「經歷小產」,又或者「經歷難產」呢d關乎母子性命既經歷o來做slogan﹖又或者嫌一個人破產唔夠氣勢,寫「經歷x家產」,取其全家一齊共渡難關之意,同舟共濟互相扶持,思想正面,幾好呀。

趙子龍百萬軍中藏阿斗,據漢水背水一戰,劉備事後誇他「一身都是膽」。閣下只不過是選個議員,遊下街洗下樓,見到人就揮個手。咁簡單既工作,要膽識做乜﹖你不如寫「於百萬軍中取上將首級如探囊取物」﹖你有冇膽識我唔知,但搞句咁既野,好明顯你係冇常識。

不過選舉嘛,講乜都假,最緊要咯,要有人識o者。

No comments:

Post a Comment