11 November 2007

小弟終於轉工,星期五遞辭職信

入房,挑通眼眉既manager第一句講既野係:「咦﹖你搵我呀﹖唔係好野o來喎!」

雖然眾多同事對他很不滿,但平心而論,除了開會時諸多廢話(天下老細誰不廢話),他待我不薄。所以,我那句抱歉,是真心的。

至於我老細,唉,唔想多講,我只可以話跟住佢做野既日子一定會係我人生中其中一段最黑暗的時期。佢問我有乜想同佢講(我唔知佢o個陣知未,因為我o個陣未遞信,但佢咁問又真係好怪)。我話冇,我心諗,我有乜野意見我平時開會己經講哂毫無隱瞞,你o個陣唔聽我講而家先o來問,何必呢﹖

總之,都過去。

No comments:

Post a Comment