09 January 2008

殺頭的生意

兩電加價,同美國減息一樣,咁都「估」唔到既人,直情係弱智既。奇在電視台依然要問「街坊」,d師奶依然俾一個白痴答案:「咁係唔好啦,咁佢地之前幾年都賺架嘛」

我想問,除左兩電及其相關利益者,請問邊個會贊成﹖呢d唔駛問架啦!所以呢,問呢d問題,反映出既唔係「香港人唔贊成兩電加價」呢d阿媽係女人既野,而係香港人幾十年o來一d都冇進化,「香港人」成為基督徒反駁Darwin既進化論(Evolutionism)最有力證據。

俾電視台訪問既o個位師奶,言下之意,係咪即係話:「佢地之前幾年都賺架啦,都係時候要蝕番俾我地喇掛!」咁﹖到底閣下係咪要人地真係蝕俾你o來做生意你先會滿意﹖拿,咪話我話,真係到兩電做到蝕水既時候,李卓人班pk肯定仲要死句:「兩電長年壟斷經營,管理不善,應該諗辦法減省成本,電費仲可以下調既。」,結果都係唔可以加電費。

正所謂:「殺頭的生意有人做,蝕本的生意冇人做」,你有乜理由要人蝕俾你呀﹖閣下如果嫌電費貴,可以用少d電丫。即係咁,假如你一年用少十分一電,俾少十分一電費,電廠燒少十分一煤,放少十分一二氧化碳同懸浮粒子,香港既廢氣少百分之八,一舉四得,又合乎政府既環保政策大方向,好過收膠袋稅丫係咪﹖

所以問題呢,唔係電費貴既問題。對香港人o來講,一樣野貴唔係問題,貴貴都唔係問題,只要呢樣野,我買番o來,轉個手可以用多20%既價錢賣番出去,就唔係問題。即係樓價夠升左唔少啦,我唔見你嘈﹖你試下電視台又走去做個訪問,問下d師奶睇樓價飄升有乜野睇法,佢梗話好啦,係咪﹖全香港冇人嫌樓貴既,有得炒丫嘛。阿里爸爸三十幾蚊股我唔見你話貴﹖仲要你班蛋散仆到走去買﹖

所以呢,問題唔係兩電「食水深」,只不過係佢地兩個食水深既時候,你冇得分o者。

喂,咁好簡單丫,你咪走去買兩電既股票做個對沖囉,上市公司o來架嘛,你覺得間公司盈利好到不得了,買佢股票等升值,電費越加佢越升,夠你賺番轉頭有突啦。佢地d股票踢都唔郁﹖咁咪係囉,咁你憑乜野話人地賺到你盡呢﹖你老闆買隻股票轉個頭一個double賣番出去唔見你可憐下接你貨o個個替死鬼,同情下佢打番個八折﹖

我諗呢班人,真係要人地倒貼俾你先會滿意,咁你先有賺丫嘛,係咪咁講呀﹖

No comments:

Post a Comment