16 April 2008

是有點涼薄

報紙頭條,有人跳樓,朋友勸服不果,想拉住,結果一齊去了見耶穌基督。

如果大家不明白一個企圖自殺者的心情,不妨多讀斌仔的著作,下次遇著這種事,就不會再做冤大頭,上頭條。我唔知有幾多人覺得佢大好人材,咁樣死好可惜,at least我唔會咁覺得。

當然,閣下想勸服朋友唔好自殺,我贊成。但佢都一隻腳跨左出欄杆,踏左入鬼門關,你仲想拉住佢,就係同閻羅王作對,憑一人之力同一眾牛鬼蛇神扯大纜,我只可以話你好有勇氣,但無謀,死左,難聽d講句,唔抵可憐。

若果閣下遇到呢種情況,但又想勸朋友,切忌以下幾句,基於人類自有意識以來,就有搵藉口既本能,所以其實講乜都冇用,以下是例子:

1. 「要愛惜生命」

呢個世界冇人唔愛惜生命,但我愛惜生命,生命唔愛惜我。喂,我話我好愛陳法拉,但陳法拉唔愛我,冇結果架。你唔好再同佢慢慢elaborate「其實生命都好愛惜你」呢個命題,聽唔入耳架。

2. 「生命誠可貴」

生命唔止誠可貴,係好L貴,今時今日水貴油貴柴貴米貴,對唔住,我買唔起喇。阿媽係女人的道理唔駛你講,三歲細路識得up的slogan唔駛你唱。通脹壓力之下,乜都貴哂,我就係冇聽過人命有貴到。我淨係聽過女人一過三十歲就只會不停咁depreciate,而男人的value就不分年齡,隨住自己身家的波動而波動,即係耶穌基督又唔整隻輪出o來等我玩下引伸波幅,咁成世人咪俾人夾囉。

3. 「你身邊仲有好多人好愛你呀」

呢句野,通常d人自以為對為情企圖自殺者好o岩用。你諗下,係呀,全世界人都愛我呀,但就係我最愛o個個唔愛我丫嘛,我唔想佢理我o個班就係咁話愛我丫嘛。我去生果店買蘋果,你話冇哂喇,不如買十個橙丫。喂,唔同架。(唔好話鑽牛角尖,唔鑽牛角尖的人都唔會為情自殺丫)

4. 「希望在明天呀」

唉,我當你廿歲人,大大話話都叫見過三次股災啦,仲唔學識乜野叫止蝕﹖你話你係投資唔係投機﹖「一命二運三風水,四積陰德五讀書」,你話喇,人生係投資定投機先﹖

仲有千千萬萬不能盡錄,所以呢,你老友想自殺,一係,就你好professional in呢樣野(professional,唔係religiously professional,明啦),百發百中一定勸得住,如果唔係,都係慳番啖氣啦,真係有心既,白事幫佢做好d,帛金同佢做多d,顧下義氣就係喇。咁樣一命賠一命,學百佳咁買六包紙盒裝維他奶送多六包,喂,生命誠可貴,自己條命就特別矜貴丫嘛,你自己又唔係想自殺,明架﹖

3 comments:

  1. 大力哥,如果你朋友出事,你会怎办?

    ReplyDelete
  2. 睇清楚啲呢月入2萬9已經攞咗3個月,如果真係想cut老豆果6仟綜緩一早已經cut咗...

    ReplyDelete
  3. clovis:

    新文已覆


    Hana:

    嘩!你唔講我真係冇留意。心細如針,無孔不入,佩服佩服。

    ReplyDelete