17 April 2008

自殺權

大概有人認為我上篇講得太刻薄,有網友問,如果我有朋友自殺,我會點做。

與其問「我會點做」,不如問「我可以點做」﹖拉,我拉你唔住。勸,我又唔係心理專家。你唔好以為咁易靠把口就可以勸掂一個想死既人。勸唔住都算,最怕係原本你老友只係唔開心,俾你勸勸下就變左想死,咁你就涉嫌教唆他人自殺。我絕對懷疑今次係咁既case,你要勸企左係騎樓的朋友落番o來,警方有專門的心理專家負責,如果你以為真係講下家事時事天下事就可以令佢浪子回頭,我可以肯定,你,睇得太多香港的婆媽劇集喇。

我,涼薄,近乎冷血,俾女飛可以眼淚都唔流一滴直情好似失戀o個個唔係我自己咁,你問我有朋友想自殺我會點﹖

第一,係o個個situation,你朋友係唔會俾你明白點解佢想死架,個對話會係咁樣:
我:「你點解會咁諗架﹖」
佢:「你都唔明」
我:「咁你有乜野唔開心講o來聽下丫」
佢:「講左都係咁架啦」
我:「咁你唔講我點幫你呢」
佢:「我都冇叫你幫我」

對付佢,你唯有一去到就知佢心裡面諗緊乜想要乜,同埋你點樣俾到佢想要既野。所以為錢自殺都仲有計,為情自殺的人,你點勸得住呢﹖即係我有Socrates的口材我會勸囉,咁我冇,這種對我來說,是「挾泰山以超北海」的行為,冇計啦。

第二,如果我朋友想死,作為一個朋友,我會好尊重佢的決定。呢個關乎價值觀的問題。對我o來講,有權利先至有義務,咁冇選擇生存的權利,就冇繼續生存的義務,主耶穌基督管我唔著。唔好話我知生命係好寶貴。即係等如你煮隻三頭網鮑俾我食,但我食完一啖我唔想食喇,呢個時候你話我知隻鮑魚好貴架,唔好浪費呀。喂,我話知你隻鮑魚值幾十萬丫,個問題係我而家食緊呢一隻,好似屎咁難食,係咪因為一個貴字就要我食哂佢丫﹖唔係我落order架嘛。所以,我覺得大家都應該尊重別人想自殺的權利(此所以我係十分支持斌仔的)。

第三,係,死唔可以解決問題,但係,喂,冇人話過要解決問題呀,我只係唔想再面對個問題,對我o來講,我唔駛面對的問題,就唔係問題啦,係咪﹖你個朋友,生前痛苦,死後解脫,生不逢時,死得其所,又唔係要你呢個老友郁手,咪成全佢囉。

所以邊個想自殺又唔想自殺的人(即係自己想自殺然後唱通街搵朋友安慰o個種),記得唔好搵我,因為,搵完我,你死梗。

1 comment:

  1. 哇,那如果你有一个沙煲兄弟,同样情况,以你的逻辑,应该不理不睬,没事的时候也是不理不睬。你真的蛮兄弟噢~~~

    ReplyDelete