20 April 2008

大雨隨筆

大雨滂沱,久違了的黑雨又再出現,可惜時機不對,不是昨天八點之前。

在家百無了賴,無所事事,書唔想溫之下,又繼續諗下份startup。寫d畫d,把一張a4紙寫了個滿,然後越寫越動搖,越動搖越寫,越諗越多,先至發覺,連生意都未開始就唔識專心,証明Bill生做左首富廿幾年都仲可以專心賣windows係幾咁有毅力的一件事。

公司岩岩續多我半年contract,但條件苛刻,十個老友九個話離哂譜,我發覺自己而家的處境,有d似rich dad poor dad個作者九歲時既處境,分別係佢老板因為教佢而刻薄佢,我個agent因為刻薄我而刻薄我。

今日msn越o來越多人將china加落自己個名度,對我o來講冇可能,因為made in china仍然係全球次貨的代名詞,在下係正貨一件,冇理由自貶身價。所以你問奧運同政治有冇關係,其實希特拉早就話左你知個答案。不過希特拉好聰明,識得搞形象,手腕一流,畢竟希特拉同史太林雖然都係屠夫,但唔能夠簡單咁劃上等號。

繼續寫proposal中。

No comments:

Post a Comment