21 April 2008

法國大革命

當年紅衞兵沖擊中國傳統文化,史稱「文化大革命」,今日,中國的新一代革命小將們將矛頭改為指向法國佬,可以稱為「法國大革命」。証明四十年o來,中國人一d都冇進步過。

這個命名,跟第一次世界大戰時期德軍將用來轟炸法國的大炮稱為「巴黎大炮」一樣,充滿了活地亞倫式的黑色幽默。九十個年頭過去,古今如一,擁有著坎坷的命運,法國,是一個悲情的民族。

對於這種民族主義抬頭的現象,希特拉這樣解釋:「鼓吹民族主義的功效,其實是分散人民的注意力,使之對準一個共同敵人。」(The effectiveness of the truly national leader consists in preventing his people from dividing their attention, and keeping it fixed on a common enemy)

西藏的情形我不了解,但起碼知道一件事:中國人,連外省人都排斥,更不論對西藏人,新疆人,蒙古人和台灣人。我當你共產黨真係好優惠藏族,等於一個大家族裏面,個老豆係好錫你,但佢d仔,你d阿哥,不停排斥你,我叫你當呢個係你既「家」,你就每日明明係少爺但被迫過著妹仔的生活,俾人暗中mid到手臂又瘀又黑聲都冇得聲,幾十年。你條氣順唔順﹖

自己的問題自己唔解決,走去搵法國佬,喂,好彩家樂福老闆係法國佬o者,萬一係中國人開的法資企業,條友俾人捉左去跪玻璃啦。所以法國總統Nicolas Sarkozy唔出席開幕禮,明智呀,喂,你出席,你老婆都應該會一齊丫。拿,你法國支持自由和平的示威丫嘛,憤青們就示威遊行,到時唔搞法國國旗或者你張相,就淨係拎你老婆o個張陳年裸照出o來,都唔燒呀,就咁繞場一百個圈然後對張相再做d猥褻的行為直至開幕禮完結為止。

真係仲慘情過阿嬌呀。無辜o個下唔抵丫嘛。

P.S. 朋友找來圖片一張:

3 comments:

  1. 中國對西藏既政策有兩條:
    1.大量經援及建設, 用經濟發展緩和衝突(背彼logic等同當年用發長經濟來代替共產主義、用自由行/cepa 減低hkers 的不滿)
    2.大量移民同漢化

    但, 經濟發展代替不了宗教, 沒有靈魂/思想財產既中國新生代, 係唔明白的。

    最衰, 本來諗住Sarkozy個靚老婆會黎中國, e+乜都冇得睇, 死人義和團。

    ReplyDelete
  2. 我朋友寫下的:

    最慘國家成日話自己唯物 @.@ 佢邊度唯物?

    昨天特別難過, 因為很多人都係msn前面加個心, 我想問:

    一個政府, 自己censor 過d新聞比你睇就得, 自己報假就得, 人地報假就係大件事。 好, 呢樣我唔計, 我假設報假係佢心目中真係好大件事。

    咁講真話又點? 講真話既就要拉去坐監? (我相信某程度像胡佳講既野係真)

    我講唔過自己。

    如果係msn name 前面加個心既朋友係個個都講得過自己, 我真係好佩服, 但願我都可以。

    ReplyDelete
  3. 篤篤篤撐:

    我都係,死都唔會加心心,不過而家潮流興愛國嘛,好似四十年前興講反革命咁,唔跟,最好近期唔好番大陸咯。

    「最衰, 本來諗住Sarkozy個靚老婆會黎中國, e+乜都冇得睇, 死人義和團。」

    係啦,真係諗起都覺得唔L抵。義和團都冇腦既。

    ReplyDelete