27 April 2008

擇男

曾經跟當社工的同學傾談,她提到現在香港的離婚率問題,她說,香港的離婚率多達六成,而且,有很多是離多過一次婚的。


這絕對是教育制度出了問題。


因為學校只會教你如何正確戀愛,或如何正確對待性愛(即是如何正確拒絕性愛),即使你己經年滿十八歲。而不會教你正確了解男/女性的心理。這是當然的,因為出版這種性教育刊物的是諸如明光社或突破青年團這種道德團體,編輯都是五十歲以上的處女(或久旱的女性)或者王老五電車男。


例如他們只會在讓女同學看的版面提及「處女」這個名詞,並告訴他們保護好自己的處女膜比保護熊貓更加緊要。除了她們己經假設成年的處女比熊貓更加罕有之外,我找不到更加好的理由解釋她們為甚麼會有這種教育。而更加脫離現實的一件事,是事實上,男同學,絕對比女同學,更加著緊「處女」這回事。


外國人就比較聰明,懂得將virgin寫在飛機上。


女性的心理很複雜,而男性的心理,就非常簡單:男人的腦裏,只有錢,和女人。但根據聖經的記載,錢是在人類犯罪後才出現,而女人,就是在人類犯罪前己經出現,基於「基督是得勝的」的假設,我有理由相信,一個男人喜歡錢,原因還是他們喜歡女人。當然,對於女人來說,為甚麼男人可以將錢和女人connect埋一齊是一件很難明白的事,不要緊,先記著,像閣下去考會考時一樣。


記著了這點,以後就可以避免很多例如「你鍾意我d乜」,「你最鍾意我邊樣優點」呢d無聊的問題。正如你永遠唔會明白點解你男友會因為鍾意左另一個又姣又妖的狐狸精而選擇同你分手一樣,答案也是一個:女人。佢鍾意你唔係因為鍾意你d乜,而係因為你係個女人,佢鍾意另一個女人係因為另一個女人比你更加女人。至於如何令自己更能夠散發女人味,這個女士們應該會比我更加清楚了。


但我肯定,唔會係一塊處女膜。


至於「我同你媽一齊跌落海你會救邊個先」的問題則不妨一問,聰明的男人會事先教好他母親游水,然後事發時會去救濕身的你。如果佢二話不說會去救媽媽,你就應該小心,因為:


1. 佢講大話唔眨眼,唔知仲有幾多野呃緊你

2. 如果係真話,佢應該係有視覺障礙,睇唔到濕身的你同濕身的母親有乜分別。

3. 如果佢冇視覺障礙,佢應該有思想障礙,唔明白濕身的女友比濕身的母親,更令作為男人的佢想緊緊擁抱。

4. 如果也沒有思想障礙,那麼他只是怕他母親事後報復,秋後算帳。這種男人天生裙腳,應該會係結左婚之後夾埋個奶奶一齊虐待親抱的人。


無論那一種可能性,我都唔建議你繼續同佢交往。


祝帶眼識人。

2 comments:

  1. 咁如果個男只係因為你係女人而鍾意你/另一個女人。咁佢只係好色,唔講心gar wor。同D女人只係貪男人D$$$一樣咁superficial gar ja wor。

    ReplyDelete
  2. 其實我唔明女人貪男人錢有乜問題,錢,都係男人的本錢之一丫,你話係咪淨係鍾意錢,咁呢個就係另一個問題。

    不過男人鍾意女人係因為女人味呢樣野千真萬確,當然對女人味的interpretation個個男人唔同,例如我鍾意多材多藝的,太蠢的女人對我唻講毫無魅力。有人鍾意好cool的女人,有人鍾意好細路女的女人,各花入各眼。但普遍唻講,靚係基本要求,呢個世界上應該冇男人會抗拒身材好同埋樣靚的女人,只要佢份人唔係太黑人憎。

    同埋,男人都係識自量的動物,唔會個個都走去騷擾阿鞏俐小姐的,膽細心大,明唔明﹖

    ReplyDelete