28 April 2008

一百萬人的節目

《一百萬人的故事》自播映以來,DLM之聲不絕。


大家冷靜一點。然後細心諗一下,大家係觀看其他無線節目的時候,有冇曾幾何時,又或者時常發出同樣的聲音。有,咁你根本就唔駛勞氣。因為個節目的target customer根本就唔係你。你係中環做OL一個月搵十幾萬去到間大排擋話人地SERVICE唔好,梗係啦,呢D都唔係你應該去嘅地方。


我回憶起同朋友的一席話:


我:「喂,你地電視台成日俾人話節目質素差,點解你地唔諗下辦法嘅咩﹖成間電視台咁多人唔係一個叻人都冇丫嘛」友:「好明顯就唔係做唔到,而係唔想做啦。你要明白,我地嘅TARGET CUSTOMER係嗰班低收入人士,而唔係你呢D大學畢業生,個節目太深,佢地唔明就唔會睇,睇唔明佢地就會轉台,係唔會同你研究點解個故事會咁講,所以要越簡單越好」


所以呢個《一百萬人的故事》,其實係做俾嗰一百萬人睇架咋,咪塔錯CHANNEL。而事實上,我唔係好明點解大家會去睇呢個節目,由一班平時大魚大肉著名牌坐名車的藝人講貧窮,等於叫鍾欣桐講貞操,董建華教經濟,民建聯談普選時間表一樣,毫無說服力,收睇真係浪費時間。


不過電視台點解做個咁嘅節目我大概都估到。之前報紙傳媒寫得太多邊個邊個炒股一日賺左幾十億,結果俾人話佢淨係公報呢D數字,對社會毫無貢獻。而家個市跌到阿媽都唔認得,就乘機出個講貧窮的節目(個市好嗰陣邊個得閒睇呢D野丫,俾我都轉去睇阿陸叔講股啦),一唻BALANCE一下,二唻等班假道學冇口實,叫做盡下所謂「傳媒良心」,或者時下興講的「企業責任」,改善企業形象,報道弱勢社群的苦況,仲要無限放大,夠哂盡責啦今次。


閣下睇到呢D節目好不滿,但好多福利團體,窮人組織同埋政客就睇得好高興,因為又係佢地乘機出動大鳴大放的時候。如果閣下同佢地一齊睇得咁有共鳴,睇到眼水鼻涕一齊流而又唔係佢地一份子,我建議你馬上加入,人多好辦事丫嘛,毛主席話。


但如果閣下睇完一肚火,恭喜你,証明閣下係一個心智健全的人,而且,你應該係遠離貧窮的人,實在值得慶祝。Be positive,個節目唔係特登做唻激你嘅,係做唻俾窮人自慰嘅,你唔鍾意睇AV,咪轉台囉,唔駛係都要話人地有傷風化的。


做人唔好太明光社先得架。

7 comments:

  1. Anonymous2:28 AM

    >所以呢個《一百萬人的故事》,其實係做俾嗰一百萬人睇架咋

    好震撼囉!
    讓那一百萬人自我安慰並非好事,佢地會覺得自己係全世界最慘,最值得世人同情,沉醉係貧窮的困境入面,唔會進步,咁好可能一直窮下去,甚至到他們的下一代(我會唔會誇左少少呢)。

    ReplyDelete
  2. DLM <---foul language? wAAAHAHAHAA

    ReplyDelete
  3. You are the most informative one! 個個講睇電視,都唔知佢地講緊邊個節目。我都好想睇埋一份,一齊DLM! haha~ Youtube 唔知有冇咁快upload lei?!!

    ReplyDelete
  4. 孖瑩:

    冇人話過咁樣做係有益健康啵。不過佢要死你唔俾佢死咩唔通。

    snowysoso:

    孖瑩話有啵,不妨search下。尤其而家成左話題,應該實有。連伍晃榮都有呢d冇理由冇掛。

    ReplyDelete
  5. hey我睇咗啦,但係冇最新嗰D囉!!!有D好似眞係好憀咁wor!!

    ReplyDelete
  6. 唉,唔拍到真係好似好慘咁,點tum到你d眼淚出來呢﹖

    ReplyDelete
  7. 我冇眼淚,但係發現原來自己份工係咁好。都係唔好咁早退休啦。

    ReplyDelete