30 April 2008

雜記

傳來消息,有朋友獲邀擔任奧運香港區的火矩手了。我忽然覺得,以前罵得這麼兇,有點過份。親疏有別,是我眾多的缺點之一。


如果他是我很親密的朋友,我大概會勸他不如推掉算了。但幸好,我跟他不熟,甚至沒有聯絡,那就不用狂作小人了,免得大家尷尬,唯有祝你跑得順風。


下次說話還是留三分餘地好了。


-------------------------------


原來昨晚貓太郎又出動了,可惜我去左跑步,錯過了一場好戲。而且,據聞鄰居終於按捺不住,走到上下兩層的門口刺探敵情,查查到底是那一家養的大花貓這麼好動活潑同熱愛生命。真係可惜,如果我係度,一定會參加是次的探貓活動的。我最愛小動物架喇。


昨晚媽親自報告(像文革時的大姐一樣無聊八掛):


「喂,阿仔,你知唔知頭先又有人叫呀。」

「咁點呀﹖」

「好大聲呀今次,呀,呀呀,咁呀。」

「媽你唔駛學俾我聽架啵......你冷靜d先啦你」


然後佢開始報告鄰居的調查行動。


我:「車,咁又點啫,你自己又唔係未叫過,你未叫過唔會有我丫斷估」

媽:「哎呀,唔係咁講呀,聽到都唔好丫嘛」

我:「有幾唔好呀,零晨三四點山邊d狗夠係咁叫春啦,唔見你話唔好﹖」(我屋企隔離係坐山,唔知點解原來d山狗係鍾意零晨搞呢味野)


哎,其實我仲想講,隔鄰的哥哥可唔可以將就一下,你去打貓唔難,我唔想我個《隔壁貓叫日記》寫得一期就要收皮呀......

3 comments:

  1. 我都同某位"親疏有別"嘅friend返咗面,好難頂。可能我對朋友要求高啦。

    ReplyDelete
  2. 喂,你不如錄佢音放上youtube比大家欣賞吓啦。

    ReplyDelete
  3. 又唔駛反面咁誇張嘅。都係對自己朋友好d啫,咁我又唔會特登刻薄嗰d唔熟嘅人。

    錄音就咪喇,唔係人地以為我呢度係賣av嘅就唔係幾好,再講,我屋企都冇錄音機。

    ReplyDelete