24 April 2008

隔壁貓叫

一天出兩篇文實在不是我的習慣,但意想不到,我也有寫《隔壁貓叫日記》的資格的一日,實在不吐不快,因此破例一次,敬請原諒。

由上週日開始,不知那位親愛的鄰舍的家中,就傳來陣陣的叫春聲。

依聲浪推斷,應該是在播放A片。至於是哪一個國家的作品就不得而知了(這是當然,我又唔係專家)。如是者過了四日,今天,娘親一邊看電視一邊奇怪:明明電視播緊處境劇,點解無端端會有人叫﹖(我媽真是純情)這時,隔壁的一位先生終於按捺不住,出聲呼喝:「喂細聲啲呀!」,於是那位鄰舍(為方便起見,吾命其名曰貓太郎者,因為依常理推斷,應該是獨居的男人,如果是女人就太變態了)就掩旗息鼓,我們都得到了耳根的清靜。

個人覺得,一個男人愛睇av唔係問題,但,唔駛話哂俾全層樓知嘅。你唔顧男,都顧下其他女住客丫。你話係你自己做就話冇得隔音啫。睇電影,加個耳筒都得掛。

嗯,會密切留意事態的發展的,為大家隨時匯報。

5 comments:

  1. 嘩!佢都睇得好揚wo。 你都可以放D B or C片同佢hum過!! 個蛋糕好靚wo! 女友正gar lei。

    ReplyDelete
  2. 過去嘅事喇,不過個蛋糕我仲留住

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:38 AM

    hahaa 好好笑
    我都未聽過隔離屋有男人叫(當然我並唔想聽到啦)
    原來d牆係咁薄

    ReplyDelete
  4. ha? 唔食得gar? 乜料呀!!! 我意思係D乜嘢物料嚟呢?
    Scorpio 都很念舊/不捨得掉情人送的禮物嗎?

    ReplyDelete
  5. 孖瑩:

    男女都有,不過係女十男一,個女既叫十聲個男先至叫一聲,我估佢唔係好enjoy。

    snowysoso:

    用布織架,嗰陣入面放左啲糖。
    乜望落去似食得嘅咩﹖

    ReplyDelete