23 July 2008

對話

人說知子莫若母,我說知母莫若子。

今日下午四時五十分,手提電話響起,我知道老佛爺已經回港了。

「喂﹖」

「你做乜搞到我間屋立立亂呀﹖」

第一句,有冇中到top 10 呢﹖Let me see...

「乜呀﹖我特登吸左次塵架喎。」

You know, 佢走左兩個星期半我吸過兩次塵,上一次係因為有朋友來訪。事實上唔係我懶,而係我一個人好少係廳。

「吸你個頭呀﹖又留番哂d野俾我做呀!」

你再唔做下野好快有老人痴呆呀媽,我都係為你好。

「嗯...ok啦,都唔係好多啫。」

「又搵過人番唻呀﹖」

「你預左啦下話。」

「搵左邊個呀﹖」

「咪豬朋狗友囉,乜我仲有好多朋友咩﹖」

其實幾多,不過其他佢應該都唔識。關於「豬朋狗友」一詞的來源,擇日再述。

「你番唻同我執番乾淨佢呀!」

做人現實d,我要自己執,你番之前我就執左啦。共產黨要俾你普選零七年就俾左啦,駛鬼等到二零一七﹖嗰十年留番俾你鬧呀﹖

你要我執屋﹖學民主黨咁慢慢爭取下先啦。

來日方長。

3 comments:

  1. 请个工人就没烦恼,加下免税,正~~

    ReplyDelete
  2. 共產黨要俾你普選零七年就俾左啦,駛鬼等到二零一七﹖嗰十年留番俾你鬧呀﹖
    >>>>>

    !!!!!!
    勁 !!!!!
    kakakaka

    ReplyDelete
  3. 我免稅都請唔起

    ReplyDelete