22 July 2008

Top 10

今日係home alone的last day,明天,我媽回來會說甚麼話,倒是一個有趣的問題。

Everybody the category of top 10 possible opening sentences my mum'll Say when she arrives.

Ah... number 10:

「你個衰仔搞到我間屋成個狗竇咁呀!」

number 9:

「留番哂d野俾我做你有冇搞錯呀!」

number 8:

「d名牌好平呀。」

What?

number 7:

「我生日喎,你有乜表示呀﹖」

number 6:

「你老豆好麻煩呀!」

You know why I stay here then.

nubmer 5:

「你班豬朋狗友有冇上唻搗亂呀﹖」

number 4:

「哇,我食左好多野呀!」

Well...

number 3:

「有冇掛住我呀﹖」

number 2:

「下次咪搞我呀!」

And the number 1 possible opening sentence my mum'll Say when she arrives:

「你今個月過左錢俾我未呀﹖」

Here you go.

5 comments:

  1. 「你今個月過左錢俾我未呀﹖」
    我母亲一定不会问, 因为每个月autopay 过数.

    ReplyDelete
  2. 有冇諗過一個人住呢又?

    ReplyDelete
  3. hahaha 好反映現實--->「你個衰仔搞到我間屋成個狗竇咁呀!」
    「留番哂d野俾我做你有冇搞錯呀!」

    ReplyDelete
  4. 瓶子:

    Never let you purse be held by another woman.

    蘇:

    番到來兩老肯定發癲

    七十:

    有呀,不過無端端多筆駛費,而且要做家務...

    素:

    閃左去邊呀你﹖

    ReplyDelete