09 July 2008

Home Alone

兩老外訪英國,小弟獨個兒在家生活踏入第四日。

出奇地習慣,除了要煮飯洗衫吸塵拖地之外,其他一齊如常,而且少減兩個人係側邊喧嘩:

媽:「阿仔呀,你老豆打我呀!」
爸:「你睇下你阿媽抓到我流血呀!」
我:「你兩個打完邊個贏左先唻搵我啦!」

近呢幾年我係越唻越明白兩老當年養大我同我妹嘅痛苦,呢d叫報應。

煮飯、洗衫、吸塵、拖地。在煮飯已得到完滿解決後,最大難題變成了洗衫。洗完要掠,掠完要熨,熨完要摺,唔好話要我做,淨係咁樣逐樣寫出唻,我己經覺得好煩。

No pain no gain,真是至理名言。

另一個面對著的大難題是游水,我唔知政府邊一條蛋散忽然想出「全民運動」的絕世好橋,所有游泳池(其實其他康樂設施都係)一律免費三個月。

我多得佢唔少。

公眾泳池是不用說了,免費的,大家自然「執輸行頭慘過敗家」,一於入左去先,唔游都浸下丫。你唔會想像得到一個泳池點解天你得二十五度,會多人過平時三十五度。於是搞到原本去開公眾泳池嘅走去遊私家,咁就連私家嘅都爆埋。

搞呢單野嘅人,應該即刻問責落台。你想搞function,減半價咪算囉,免費

咪俾d阿婆入去卒腳趾囉...

8 comments:

  1. Anonymous11:14 PM

    你爸媽好可愛!

    ReplyDelete
  2. 本來仲諗住等天氣好d去游水tim~~

    ReplyDelete
  3. 喂, 爹域~ (home alone boy):

    你父母感情幾好Wo~ 公眾泳池...係咁上吓咖啦。

    ReplyDelete
  4. 講過真人真事你聽,
    my fd 好鐘意游水, 每星期都去九龍公園, 有一日, 隻腳板生野, 去睇e生,話皮膚病。

    於是, 佢e好次後唔再去九公, 改左去九仔游。

    一個月之後, 輪到另一隻腳生野

    ~~~完~~~

    ReplyDelete
  5. 瑩:

    我對住兩老似湊細路多過似對住父母。

    素素:

    唉,佢兩個唔嘈家用嘅時候就幾好嘅...

    篤撐:

    私家又唔係個個有得用啫

    ReplyDelete
  6. 篤篤篤撐:

    哈哈哈,你個friend呢個真人真事係唔係你自己?

    我見你個profile腳仔相...令人聯想。

    不過,你個真人真事幾creepy吓。爹域,你都係唔好游水啦,做【瑜珈】啦。 XD

    ReplyDelete
  7. 我做瑜珈的話D骨頭會斷哂喎

    ReplyDelete
  8. 好过放个仔落去“舒舒”和洗头啊~~

    ReplyDelete