21 December 2009

及第

為著剛過去的週末的兩科考試,週五去了吃及第粥(證明無論多麼迷信科學的人都有求神問卜的時候呀...)

及第粥,一大堆豬內臟和豬肉丸,實在是很難吃,尤其是豬腰和豬肚之類,第一次食,那味道,我幾乎是沒有咬過就吞。

我而家明白點解有人真係會飲符水囉。

至於「飲符水」的結果:

Derivatives: 佢有教嘅我都識,佢冇教嘅我唔識,就係咁,professor是一個MIT PHD,所以現在我有點明白為甚麼course evaluation會有這種comments:

http://cmgm.stanford.edu/~lkozar/course_evaluation.html

Investment Analysis: 真係小喇叭,三個鐘嘅卷,我冇慢慢拖之下竟然得十分鐘check卷,而我做數已經係一睇題目諗都唔駛諗嗰隻,聽聞其他人起碼做唔切一條long question(大約18分)。考完之後,大家都話,個professor,梗係博炒唔想撈。

呢兩科,保住兩個A-就算。

2 comments:

  1. 你真係勇士,及第粥咁味道兼膽固醇既野都擺得入口... @@"

    ReplyDelete
  2. 係啦,成碗粥都係油呀

    ReplyDelete