04 January 2007

大陸旅客橫掃全球,基於「文化差異」,外國人眼見中國藉遊客,紛紛避之則吉。於是也連累黃皮膚的我們,在外地,其實也被歧視。

其實對香港人來說,也不算是甚麼新聞了。中國開放自由行己有數年,來港中國旅客只有每年增加。大陸人的劣行己經見識了幾年,無論如何也不能算是新聞。只是敲碎法國羅浮宮的玻璃金字塔,也實在太駭人聽聞,唔知係咪睇左達文西密碼,一時手痕想睇下入面係咪有寶物。又或者呢位仁兄係大陸係玩雜技心口碎大石既。但閣下力大,都冇需要係外國表演丫。你咁勁,下次遊埃及,不妨都試試敲碎那個胡夫金字塔,將我國中華武術發揚光大,技驚四座,彰顯中國與外地之間的「武術文化差異」,我話你好野。咁多樣投訴,「用大面額鈔票」係唯一我同情既,因為去外國旅行,又真係冇人會去銀行度換散紙,旅行要方便架嘛。

不過差異歸差異,香港人從來唔會同錢作對既。閣下冇禮貌,做生意既good一聲咪吞左佢囉。隨地吐痰﹖咪罰錢囉。總之閣下次次o來親都駛成幾十萬,我又冇理由斷自己米路丫。錢可以解決既問題,就唔係問題,做為香港人,大家都係黃皮膚,食物用水又依靠祖國,呢d問題,唯有用「文化差異」,食粒止痾丸,忍一忍先啦。

幾年前經濟不景,大陸一話開放大陸旅客來港,大家歡呼聲四起,係咪多謝阿爺關照。但而家香港經濟復甦,惡果漸現,大家不妨訪問下四周圍既香港人,仲有幾多人係想繼續自由行既﹖無謂講答案喇,大家知啦,我中華民族既感情一向都係比較易受傷害,陣間諗住番大陸玩下散下心既時候好似程翔咁無端端俾人屈你坐番三五十年監,你都咪話唔過癮。

下次收人著數之前,就要諗清楚先喇,咪係唔係都多謝先得架,呢個世界,no free lunch既。
零七年新年願望,我想......大陸可唔可以取消自由行。

------------------------------------------------------------------------------------

今日又要同大家分享幾句英文。此part得以日日同大家見面,實非我所願,罪過罪過。

1.Please note we need to provide the information be tomorrow afternoon.

2.The new system may be delivered as late as 2010.

老細英文千秋萬載,一統江湖,善哉,善哉......

1 comment:

  1. Derek 兄:

    將老闆既英文放上 blog 畀人學下野,你可能係全港第一人!

    渣估向你致敬!

    ReplyDelete