06 January 2007

對小弟連日o來張貼老細英語範句,老豆話有違厚道,叫我唔好貼。反正睇左咁多,大家都大約知道我team leader既能力水平去到邊度,而非小弟番工俾人鬧完(btw佢從來唔會鬧我,平心而論,佢對我唔錯)條氣唔順而故意中傷,目的己達,況且再寫落去,好快就可以存夠數目,出番本「港人英語罕見文法錯誤大全」就唔係幾好啦。所以以後一於減產啦。

寫左幾日佢既英文,令每日小弟番工既其中一件「工作」,就係幫佢做proof read,睇下有乜野mistake咁。反正考GMAT都好似要考proof read,當溫下書囉,又真係幾好既反面教材o來架。雖然人地d題目,照計又冇理由錯得咁離譜既......唉,搞到我而家睇佢d email,一封mail幾句英文冇grammatical mistake,就好似少減d野咁,心情有少少失落......咁樣諗會唔會好心理變態﹖

同埋亦告誡下各位朋友,平時得閒冇乜野做既,就溫下英文啦,唔係第日閣下有幸上位,做人manager,但係就寫一手咁既英文(我諗真係無出其右),係會俾人係背後笑話架。所以話而家d小朋友學唔好英文,d做老師既扭盡六壬都motivate唔到d學生去學。計我話好易o者,拿,你又dup番幾句呢d咁既經典示範英文句子俾d學生睇,等佢地笑番餐懵既。然後話俾佢地知:「o拿,學唔好英文,大個仔就係會咁樣俾人恥笑架喇。」,細路仔嘛,最怕就係冇面架啦。

事實擺在眼前,妹一睇完呢d英文,二話不說,就即刻叫我搵過第二份工,你就知一個人既英文程度,係一個幾咁重要既image。其他乜野management skill中文計數電腦等等技能(雖然我都唔覺得佢呢幾方面係好)都己經唔駛睇。証明你去見工,或者sell野,幾時都係一口流利既英語,就己經夠哂impressive,其他方面不過不失,基本上係香港呢個地方,己經夠你名成利就。

正所謂為人為己,學好英語。

P.S to妹:改乜鬼丫,見到呢d咁既英文,一個大交叉打落去啦。

------------------------------------------------------------------------

枱面而家放左兩盒chocolate,一盒係Godiva,一係合Feodora,真係幸福。Thanks pie and fiona.

------------------------------------------------------------------------

老細棟篤爆笑奇趣英語劇場,嗯......本著小弟係一個孝子賢孫既關係,老豆講野,我冇理由唔聽既......改為少d同大家見面啦,不過反正今日都揀左出o來,唔差在post埋。

1.Is it okay for tomorrow of Friday?

2.Please find attached the notes of meeting of the caption for our reference and follow-up. (你知唔知佢attach既係乜=.=)

No comments:

Post a Comment