21 May 2007

對人講野,最緊要小心。小心自己講過d乜,因為你自己或者唔記得,同你講緊野o個個,未必唔記得你一年前,同佢講過d乜。當然,如果你次次都係講真話,咁就冇乜所謂,但係,如果你唔係一個習慣講真話既人,咁,你就最好記得,你自己幾時同邊個,講過大話。

當一個人個樣蠢,其實個人未必係蠢。就算係蠢都好,蠢,同記性,係兩回事。

阿老細,或者你覺得今日坐係你對面同你講野既o個個人,個樣有d蠢,又或者你覺得佢真係好蠢,但係好不幸,佢係一個記性好好既人。而你一年前同佢講過既野,佢到而家,逐隻字都仲記得。你今日講既野同一年前講既完全相反,表示d乜野,我估,都應該冇人唔知。

人工,其實我唔係咁介意,你加唔到,或者你唔想加,肯用幾千蚊一日搵個所謂helper番o來乜都幫唔到手,你同我講一個月加o個條友一日既錢既一半俾我你俾唔到,ok,我都唔mind。但點解你要呃我﹖我最憎人呃我。

仲有,我份人,好記仇。

No comments:

Post a Comment