22 February 2008

風雲際會

這幾天來香港的,除了以賣臘腸名揚四海的那位陳冠希(老友話加拿大都有人想睇佢d相喎);香港男士的恩物,日本現今至紅的AV女優吉沢明步和みひろ外,還有世界歌唱大師杜明高(Plácido Domingo)。

巴伐洛堤(Luciano Pavarotti)死後,世界男高音以杜明高為首,享負盛名已久。但我懷疑,在香港,應以這位歌唱家人氣最低。陳先生是今期人氣人物自不用說,兩位AV天后級美女亦早已深入香港人民心(尤其是電車男御宅族),但杜明高,大家除了知道他「很出名」,這幾天知道他是「跟巴洛伐堤齊名」,到底還知道多少呢﹖

歌劇我聽不少,但從不會介意到底是誰人主唱。正如睇電影,我亦唔會好介意到底誰人掛當主角,因為最重要的,還是導演。好導演拍出來的戲,衰極有個譜,但好就可以好得好離譜,等於閣下看色戒一樣,湯唯是首次演戲,但大家還是毫不猶豫買票入場,當然是對李安有信心的表現。其次是劇情,任你演技再好,爛片就是爛片,你將一個爛角色演得再出神入化,山雞,是變不了鳳凰的。

聽歌劇,以曲目為首,歌本身的melody不好,你發揮也有限,你買古典音樂cd,第一樣考慮的,是到底是莫札特還是貝多芬,西貝流士還是孟德爾遜;然後再看到底是那一首作品,大師也會有交行貨的時候。其次是指揮,這是靈魂人物,此所以小弟買碟,會特意挑Herbert von Karajan或小澤征爾指揮的(你係真係就算唔識聽都會聽得出分別架),但誰人主唱其實我是不太上心。

傳聞杜明高除了歌喉好,演技亦一流,巴伐洛堤主力唱功,於演技方面並不特出,所以兩者是各擅其長。傳聞,因為佢既碟我聽過(咁我都唔會特登見到係名人唱就唔買既),但cd係冇影像既,他演技如何我就無從得知,所以,如果要係佢兩個之中揀一個,我就會揀聽Pavarotti喇。大師快要轉唱男中音,世界頂級男高音三去其二,餘下的卡里拉斯(José Carreras)比起其餘兩人實在有點遜色,令人唏噓。

大師轉行前來香港,大概以為香港有很多知音人。傻啦,香港人只係覺得出席這種場合,好有面夾有品味,睇怕阿杜生係唱緊高音定中音,佢都未必分得清,總之係「好夠氣」囉。同理,就算紳士們床下底抽屜裏裝滿了兩位小姐的AV全集,也不會去她倆的記招的,冇面嘛,咪即係俾人知我好鍾意睇﹖

「寧被人知,莫被人見」,陳冠希而家就最明白呢句說話的意思喇。

貼幾張圖先啦,唔係女士們都唔知邊個打邊個。

Plácido Domingo(跟pavarotti風格絕然不同):



吉沢明步(你話佢靚定阿嬌靚﹖我就話佢喇,人地靚得好有層次架)



みひろ(呢個就差左少少)



陳生﹖睇怕香港地而家冇人唔識佢啦。

No comments:

Post a Comment