12 June 2008

大禱告日

今時今日,在香港做一個基督徒,除了愛耶穌基督,原來還要愛國。

等如你溝了一個上海妹,天使面孔,魔鬼身材,但她卻告訴你,你除了愛我,還要愛毛主席,早晚唱一篇《爹親娘親不如毛主席親》,記住,係唱,齋讀太唔虔誠。

如此,你就會知道所謂《愛國禱告日》係幾咁無聊。

我去到,係愛國,定愛神好呢﹖你話愛國同愛神好唔一樣,情操唔同,兩樣野根本唔抵觸。我知。但如果係咁,各位女士下次知道你個佬走去滾,就唔好嫌三又嫌四喇。因為一個男人對自己老婆嘅情懷,同對住個妓女的心情,都好唔一樣,一個去滾嘅男人唔代表佢唔愛佢嘅老婆,男人呢種動物,可以將性,同愛,分得好開。

所以你接受《愛國禱告日》,即係你話我知你可以接受同個二奶一齊同你老公開聯歡會。咁你係一個偉大嘅女人,我建議你下屆去幫Hillary助選美國總統,拍擋食(你兩個可以互相share下d經驗丫)。

仲要玩拉力賽,十二個鐘頭祈禱馬拉松。長時間嘅禱告imply d乜野,其實我唔係好清楚,我淨係知道我去聽整首貝多芬第九交響曲,約七十分鐘,我幾鍾意聽,都會想訓。十二個鐘做同一件事,而且唔係好stress嘅工作(例如你番十二個鐘頭工未必會想訓,因為好大壓力),你唔想訓,我輸乜都得。所以結論係:1. 你十二個鐘頭有十一個鐘係訓晏覺,飲飲食食,吹水打牙骹,放飛標捉圍棋,淨番一個鐘用唻祈禱。2. 如果唔係,你係玩車輪戰,每人祈一分鐘,七百二十人加埋祈左十二個鐘,咁十二個鐘只係一個噱頭。所以,parliamentarily,閣下的說話,係語意上,不太精確。

記憶中,主耶穌基督好似冇教過人要愛國,起碼佢冇話過我知佢好愛尼祿王或者凱撒大帝,亦好似冇咁教過聖約翰,聖伯多祿,或者聖法蘭西亞西西愛國對一個基督徒有幾咁重要。

要紀念地震災民,搞地震禱告默哀三分鐘就是了,標名「愛國」的禱告,其用意實在是不用在下多嘴,學渣打搞馬拉松的用意,除了強身健體,鍛鍊意志之外,在下狹小的腦袋也實在想不出第二個理由。偏偏參加者眾,証明基督徒實在是非常團結,比四十年前的中國最廣大的人民更加團結。

當然,閣下要愛國係閣下的自由,在下管不著,但不知耶穌基督是否跟閣下一樣愛戴中國。咁,你同我講,古以色列人都可以愛古埃及丫,我又真係冇証據反駁你嘅。

之但係如果我冇記錯,中國好似仲係行緊「有社會主義特式的市場經濟」,架囉。

No comments:

Post a Comment