03 June 2008

Email

email原本係好有效率的溝通工具,但d野一快,人類就開始用佢唻做無謂野,浪費時間,就像開法拉利遊車河一樣,只係浪費電油嘅行為。而office,無疑係全世界最無謂嘅地方。

一個簡單嘅問題,大家將責任推唻推去,加加埋埋成幾十封email,都仲係講緊到底邊個做邊樣野嘅問題。這n封嘅email,內容重點不外乎以下幾點:

1. 唔關我事
2. 己經跟足程序做
3. 要開會研究

這種因為email越來越係office普及而進行得越來越efficient的太極運動,基於「個人力量不足以改變大勢」的原則,我從來冇諗過要將佢改變。既然不能撥亂反正,本著「一百次消耗戰不如一次有效的突擊」的方針,我永遠用艱澀的英文來回應公文。

好處係只要稍要面子的人,都不會想在cc俾幾百人的email面前,在英文上被對手比了下去。我寫b級的英文,你寫c級的英文回應,會俾人覺得你好唔掂,所謂獻醜不如藏拙,自然係少講幾句為妙。如是者一次半次之後,他的攻擊茅頭就唔會再指向你,d雞毛蒜皮的問題自然識得另覓可憐的代罪羔羊。

我知,咁樣寫英文並唔係一個good practice,但咁樣用email法都唔見得好effective,既然你鍾意耍太極,我用龍爪功這種霸道武功應對似乎唔係太禮貌,雖然,我有幾次忍唔住,就真係好想用呢句狠狠地send番過去:

"To be, or not to be: that is the question"

你做就做唔做就罷,唔好推唻推去喇好唔好﹖

當然,理智與感情,係辦公室的政治環境裏面,前者永遠應該係首選,所以這句話到今日還是沒有白紙黑字公諸於office。

我唯有係一路做一路"Jesus Christ"的時候,盼望佢唔好再不停咁試我底線。只要有主在你的心中,你的人生就充滿盼望,係咪咁講﹖

Hallelujah

1 comment: