25 September 2008

一公升的眼淚

一公斤的債券。

香港人鍾意睇人折墮,誠然。不然那套只是大家鬥挖的鬧劇《家好月圓》就不會有五十點的收視了。但請不要「香港人乜乜物物」的,其實全世界人都是一樣,英國人都會睇Mr. Bean的。

再講講「迷你債券」的問題。

如果你好似電視中那些阿伯阿叔及師奶一樣認為「我買嗰d係債券唻架嘛!」而簡單地認為這是一種低風險的投資項目,有奶就是娘,我只可以說,你,跟你買了的債券,是應該用同一個形容詞來形容的。

如果你認為投資項目的理論太過艱深而將理解細節的責任推卸到sales身上,你蝕錢,依然是活該。因為這個世界有很多投資項目,不是只有迷你債券,你睇得明的你唔買,係要買那種佢識你你唔識佢的,輸錢然後話當初你睇唔明,會不會強詞奪理了一點﹖如果兩種投資項目回報一樣,一個你睇得明一個你睇唔明,咁你都要買睇唔明的那種,係你死蠢。如果唔係,咁即係兩種投資回報根本就不一樣,那有兩種可能,一是你連回報不一樣都以為是一樣,你蠢到無藥可救,二是你知道回報不一樣然後話我知以為回報一樣,咁你係講大話。

sales有責任解釋清楚﹖難道買家就沒有責任了解清楚﹖歸根咎底,還是閣下懶,沒有詳細了解條文,總之個sales話ok咪ok囉。你聽極都唔明﹖咁你又買﹖你生個仔,話唔識教,然後踢佢入寄宿學校,旨意學校教好你個仔。而家個仔係你自己的定係人地的﹖

親生仔不如近身錢。對仔如是,對錢為甚麼又會例外﹖

3 comments:

  1. 我觉得大部份买「迷你債券」应该系属于: "你連回報不一樣都以為是一樣,你蠢到無藥可救" 这一类.甘事实上嗰D老人家, 真系追不到时代变迁, 不明白嘛.

    如果香港养老福利很好, 嗰D是闲钱, 影响不到生活, 甘我赞成不救咯, 但香港唔系D 甘0既地方嘛. 嗰D 银行 sales 比 misrepresentation 的口头资料, 系应该负责任哦.

    ReplyDelete
  2. 我其實唔明乜野人會買「迷你債券」? 得6-7%息, 但d terms 又唔明係乜, 怕死既人冇理由o甘都會去買, 敢搏既人又嫌回報低...

    btw, 「迷你債券」原來唔係債劵, o甘即係掛洋頭賣狗肉, 應該關消委會事, 同埋, 證監會 (金融管理局 ?)有咩理由批佢地o甘樣出術sell客 ?

    ReplyDelete
  3. 小瓶子:

    咁即係香港政府應該救市嘅原因係因為佢福利做得唔夠好﹖講唔通嘅。
    如果佢地覺得銀行sales係詐騙,咁應該即時報警啦,搵d議員去證監示威有鬼用咩。

    篤撐:

    出術sell客應該係銀行內部嘅事,證監邊知咁多丫,搵人睇住你見客咩唔通。

    ReplyDelete