07 January 2010

我們的財政司

「第一代港人覺得有三餐一宿、生活安穩已經很滿足……嬰兒潮一代可能認為能夠早日「上樓」(獲分配公共房屋)已符合了對住屋的期望;第三代港人覺得「上車」(置業)可以說是必要達到的目標;對一些第四代港人來說,他們最關注的可能是物業會所有甚麼設施、泳池有多大、私隱度是否足夠等等。」

所以我說,下屆特首,讓梁振英來當,會像毛澤東;讓唐英年來當,會像曾蔭權;至於讓曾俊華來當,最多就是董建華的程度。這種會引起公憤的說話,實在是一個政治白痴才會說。

第四代香港人最關注物業會所設施﹖

1. 七十年代的樓價,比現在平起碼六成(in real term)。
2. 我而家去睇一層建築面積係六百呎嘅樓,有二百幾呎係「建築面積」,我買一層三百幾呎樓啦,實用面積得番百幾,但呢種樓賣百幾萬,閣下計番三十年前實用面積同樓價比率,你自己講,升左幾多倍﹖
3. 全香港今時今日實用率最高嘅樓,一係就二十幾年前起嘅,一係就居屋,新私人住宅連豆膶咁大間都有會所,我十年唔入去一次但管理費又全部包埋根本係焗你用。問題係,以前起嘅樓供應量冇得再增加,居屋,特首又話唔再起喇。我想要層冇會所設施冇公園冇xyz實用率超過九成嘅樓,有冇﹖有。村屋囉,你自己買丁權,又係幾百萬。

關注有冇會所丫嘛,好簡單啫,政府直接賣地俾我,我要乜我自己俾錢起,唔要乜野我一蚊都唔駛俾。咁夠腳踏實地啦!你會唔會咁做丫﹖

咁多人死唔見你死﹖

4 comments:

  1. 香港的未来交给这个人来定夺, 死得.

    ReplyDelete
  2. 呢班50後既當權者, 永遠只用自己的角度理解年青人, 永遠不明白他們

    ReplyDelete
  3. 佢唔明白年青人唔緊要,但係咪應該明白下自己講呢d野出唻,係會俾人小嘅呢﹖

    ReplyDelete