18 January 2013

喜劇之王

新政府首份《施政報告》被批欠驚喜,但羅范椒芬反駁,「點解要有
驚喜?好似母親節一樣,應該日日都孝順母親,不應該只是當日才孝順」。她又大讚報告有亮點,從制度上解決經濟、房屋和環保等問題,「帶來希望,展示決心,無迴避問題,對社會、人民有要求」,期望市民能秉持奉獻的心,停止爭拗,知所取捨,敢於抉擇,為社會發展出力。

市民要秉持奉獻的心﹖你班梁粉陰謀詭計入政府之後,收幾十萬人工一個月,做嘅野就係叫市民要奉獻﹖唔係唔得。1940年,邱吉爾當選首相,於眾議院發言時,亦都要求全民同心協力,納粹黨都打到唻喇,冇人唔知生死存亡,但邱吉爾嗰份講辭,一開始就係:

I beg to move

係beg,我求你,而唔係好以呢個八婆咁,叫人要有奉獻嘅心,好似你唔奉獻,繼續小狗梁振英,就係你有問題,咁我做唔到野你就唔好怪我喇。即係點﹖即係好似喜劇之王其中一段:

張柏芝:「做雞﹖你又話養我嘅﹖」
男:「你唔做雞,我邊有錢呀﹖我冇錢點養你呀下﹖」

咁多人死唔見你死﹖

No comments:

Post a Comment