27 January 2007

小弟今日中午去左尖咀attend一個seminar

話說去到有一個鐘既buffet(free)時間,咁講明係buffet,梗係任食架啦。不過唔知點解,有d人就搞到好似pizza hut既一碗過沙律咁,疊到層樓咁高,然後心滿意足咁走埋一面慢慢開餐......。阿生......又冇人搶你既,d野食出極都有,o個度咁鬼多人,你咁做係想話俾人知你係pizza hut訓練有素丫,定係想話俾人知你老細好刻薄你,你係公司冇啖好食﹖

都算喇,到三點放個break,酒店又有一d cheese cake同點心拎出o來。喂,照計你頭先咁樣食法都食飽啦。偏偏又繼續冇蝕底,一隻直徑15cm既碟,你走去先放十件chesee cake(每件2cm *5cm),然後上面再放點心,又係度塔塔塔塔塔......唔怪得娘親成日話我身在福中不知福啦,乜香港饑荒咩而家=.=

聽talk既時候又係好搞笑。話說坐係我後排右側既兩條友(佢兩個係坐埋一齊,唔知係識得既,定係真係物以類聚),右手邊o個個後生仔全程係咁hold住一個笑樣,我唔知佢係咪係度練緊點笑,定係做乜,仲要係露齒笑,而且近乎定格。想像唔到﹖你睇番阿sa係d報紙面前擺pose既時候點笑就知,但呢個笑容套係一個聽緊talk既男仔面上......

佢隔離一個中坑則一面驚訝狀,兩眼發直,口部微張,雙手放大脾,雞咁眼望住個講員。

俾著係你,見到d咁既gag友,仲要無獨有偶,打孖咁o來,最最難得,係呢兩條友個表情hold足全程五十分鐘(之後我轉左去第二個track,冇見到佢地),你會點﹖我當堂就忍唔住笑......

d人係咪有病架......

2 comments:

  1. 可惜...

    冇拍低佢地個 cute 樣....

    ReplyDelete
  2. 去聽talk拍人地個樣
    又好似唔係幾好喎

    ReplyDelete