29 January 2007

星期五既meeting有exhibition session。

通常呢d exhibition,我都會扮哂有興趣咁四圍睇,然後搵一兩個真係有興趣既問下。一o來睇下岩自己心水既野,二o來,我鍾意睇下d sales 係點樣sell野既。咁我行完一round之後,就走左埋去一個sales度,問下d printer對我print d cable圖有冇幫助(係serve purpose 1 既)。

然後呢位女sales(抱歉,實在難以用一個「靚」字o來形容佢)首先略帶婉轉咁表示做唔到,然後介紹我用photoshop執好張圖(我不如都試下咁樣recommend我老細),跟住開始介紹佢身後面既兩部hp出品既printer既性能,兩部有乜分別,仲要講埋最難print既人樣呢兩部printer都同樣出色。最後叫我打開佢地入場派o個份category,原來呢位小姐既芳名就係第一頁。

我話我print cable喎......

都怪我年少無知,以為個樣唔得但係企到咁前做sales既,應該有番咁上下料子,唉......其實佢知唔知,如果解決唔到我要解決既問題,就算你身後面o個兩部printer有翼識飛,我都係唔會買架......

其實你不如第一句直接話我知做唔到,咁咪算囉。你花咁多時間係我呢個聽左幾句己經對你舊product完全冇興趣既人身上,係浪費大家時間。你係咁同我講,亦都錯失左sell其他potential clients既機會。sales呢樣野其實好簡單既o者,你幫到我,我咪幫襯你囉,你幫唔到我,就無謂浪費時間啦......

我懷疑finally會有幾多個人真係會contact番佢

No comments:

Post a Comment