30 January 2007

尋日攜同女友去睇perfume。套戲想講既野略嫌有d深奥,不過我諗入得場睇既人,都唔會expect呢套係一套易明既戲。所以老實講,呢套唔係一套適合香港人既電影。都係「生日快樂」呢d淺白d既戲係香港較有市場。

最後的情慾鏡頭,女友覺得太過刺激。我反而覺得冇乜野,反正場戲想表達既野好明顯。而同時好明顯地,我冇明顯既生理反應。咪就係咁簡單囉,駛乜咁大驚小怪丫。大不了咪當睇齣三級片囉,你又唔係未成年。

至於套戲既內容......唔講啦,反正都真係太難,有興趣自己去睇啦。

-------------------------------------------------------------------------------------

熟我既人都知道,小弟平生最痛恨既一種動物,叫做親戚。

當然不能一概而論,不過我覺得好既親戚,我一般都唔會當佢係親戚,一般我歸類為長輩,平輩等等(晚輩﹖羅監製都未肯俾人叫uncle,我點會有晚輩)。

話說尋日晨早八點幾,某位自遠方來既親戚打o來搵我阿媽,叫佢陪佢地去澳門。咁鬼早,尋晚又唔係早訓,梗係話未起身唔去架啦。

親戚:「喂,你o來o個陣我都帶你週圍玩啦!」
母親大人唯有死死地氣同佢地澳門一日遊。

即係我覺得咁,你話唔識路想搵個人帶路,我可以接受,你講到好似我阿媽欠左你咁,算點﹖番o來幾日,日日都出去食飯,日日自己都唔識俾錢請下人,邊有d咁pk既人架。

於是你就明白,點解紅樓夢會有劉姥姥呢個角色,而作者冠以「母蝗蟲」既稱號。不過可惜我唔係住榮國府既,冇咁有錢俾你日日係度食呢樣拎o個樣,日日飲飽食醉滿載而歸咁。仲要大番我轉頭。好,咁你以後唔駛旨意我會搵你。

富在深山有遠親﹖你未窮到底褲都冇得著,d遠親都仲係成個山頭咁多呀我話你知。

No comments:

Post a Comment