31 January 2007

油魚事件越鬧越大,滿城風雨。然後之前食左兩年日日食到痾油都粒聲唔出既「受害者」們紛紛跳出來,指責百佳以油魚充鱈魚「無良」。大老闆李嘉誠前日終於按捺不住,開記者會,up左句:又唔係得百佳賣油魚。

由此可証,香港既衰落,同回唔回歸,大陸大肚婆落唔落o來香港生仔毫無關係。

此話何解﹖

查油魚入口香港作食用用途己經有兩年時間。條魚食到痾,一個平常市民就算話唔識分油魚鱈魚,都應該會懷疑條魚唔衞生,然後寫信去食環署投訴。而唔係一面係茅厠度放煙花,一面詛咒班百佳,鬧完就當乜事都冇發生過。但係兩年過去,今時今日單野先爆出o來,你可以話淨係百佳既責任﹖講唔通既。歸根究底,個個怕事懶得去理,以後唔買咪算囉,或者自己之前食錯野o者。古有愚忠,今有愚信,盲目信任大機構大公司信譽良好,反而唔信任自己既感覺。

李老闆既回應都好有趣。大家覺唔覺得似曾相識﹖好似小學o個陣你傾偈上堂俾miss鬧,你都係咁樣回一句:「咩啵,又唔係得我一個傾偈,做乜淨係話我一個﹖」。咁你到底係想幫全班同學平反丫,定係想拉多幾個人落水等自己冇咁難睇,甚至掩人耳目﹖我相信係後者居多。丫,定係佢想轉做污點證人。睇o來李生都開始反老還童,當然,我係指智商。

於是你就睇到一個情況,就係香港由下至上,由最窮o個班到最有錢o個班,行為都越o來越反智。是非曲直不分,下次出街話俾人聽我係吳彥祖個表弟,唔知有冇人信﹖

No comments:

Post a Comment