17 January 2007

天下間最令人覺得奇恥大辱既事,莫過於俾一個弱智既人話你弱智,而事實......你呢次又真係弱智左。

事緣小弟今日開會既時候交份report,我一路同department manager交代份野有d乜,我pm一路睇一路睇......然後用支原子筆係上面改......

我打左can做cannot......梗係打o個陣恰緊眼訓。真係俾佢吹脹。我o個陣真係想同佢講,你咁得閒check我份野,不如你平時打email o個陣用個word check下自己d grammar先啦。你見我份野有錯mark低唔緊要,但最激氣係佢竟然真係係上面打個交叉,頂!

跟住仲要卒我,話我份野冇寫乜冇寫物。但其實份野係有,我成段野講d code點用點解用同埋alternatives係乜,佢就睇都唔睇,一眼望落去,就係咁話我冇寫,然後要我出個table form既。

大姐,我o個段野都係o個五六行o者,你睇埋先卒我都未遲丫。我出o個份叫internal document,係suppose寫得detail d,第日有番個reference,咁呢d野有得elaborate下既,我梗係寫一個paragraph架啦。

喂,你話要俾張list 人地o者,你冇話要我直接出張list俾你就咁俾人丫嘛,仲要係你話要我consolidate埋人地o個份,人地o個份都唔係table form丫,由頭到尾都冇叫過我出table。我早就講成份document係總結成個plotting,而你o個陣冇異議。

跟住仲要教埋我點寫個table:「拿,你一邊就寫objective,一邊就寫用過邊個object或者method啦」。唉,我想講,o個d unofficial code東用一d西用一d,點執到咁有系統俾你﹖你講就梗係易啦,有d code,我用左都唔知點解係咁用既(因為冇document,我淨係知有咁既method,而個method試出o來係做到),平時又唔跟,開會就係你老細面前卒我,即係點﹖

我不知幾想學吳彥祖咁講一句:「想我出table之嘛,我識出丫Diu」,我駛你教番我轉頭﹖不過我又唔debate啦,「哦」

都唔知係咪睇過我日記而家走o來玩報復。一時唔偷雞就做保長。

靖康恥猶未雪,你睇住o來。

No comments:

Post a Comment