16 January 2007

話說尋日受老豆之命,交表申請居屋,係屋企隔離既嘉峰台,母親代交。

點知當在下係公司做做下野既時候,母親大人打o來:

「白行一趟呀!」
「點解﹖我填溜左野﹖」
「唔係呀,你入息過左上限呀」
跟住話俾我知原來個人入息上限係萬一蚊。

唔係呀話......我未加人工架喎。唔怪得而家d老細咁手緊死都話我地d畢業生人工高啦。我唔明,萬一蚊一個月,點供樓呀﹖你唔食唔用,銀行唔收你息,今期居屋最貴o個層係一百九十八萬,咁樣供法,岩岩好十五年供完。十五年供層樓唔出奇,但銀行唔係開善堂,閣下亦都唔可能成份人工一毫子都唔用。咁樣計法,閒閒地供三十年以上。咁樣計法,得幾千蚊人工既人咪即係供你層樓供成世﹖

定個咁既入息上限,孫明揚你有冇腦架﹖萬一蚊做入息下限就差唔多啦。你咁即係分明鼓勵炒樓o者,分明就唔預d人會供哂用o來自住。咁叫乜鬼居屋﹖不如叫炒屋啦。雖然其實我係唔想抽既(自己搵錢就廢事用老豆架啦),但見到香港政府咁弱智,就真係忍唔住。正如我見到我老細既英文一樣會怒不可遏。我第一憎人煩,第二就係憎人咁L弱智=.=

-------------------------------------------------------------------------

講起又講,老細呢期係咁開會,唔得閒出email(雖然forward既唔少,但佢都係加FYI三隻字咁大把,無傷大雅)。令在下既email box乾淨左好多(少減好多垃圾英文嘛)

為左令工作環境更加整潔,於是在下上星期執左我office o個張半年o來都冇執過既枱面(由於之前怒試printing既關係,勁亂),乾淨左好多,但係丟滿左成個垃圾筒(可想而知幾亂)。

然後同事走埋o來:
「咦﹖你執野走喇﹖」
「o下﹖張枱亂得滯,執下佢o者」

=.=

No comments:

Post a Comment