08 January 2007

當全香港女士鍾情於瘦身之際,歐美等國卻己經開始發覺瘦身潮的禍害,考慮立法打擊。一向被認為最能展現身段美態的模特兒行業首當其衝,體重不達標的,不准行cat walk。

實在係天下間所有男士既喜訊。皆因下次閣下如果不幸遇上女友係隔離依依哦哦話自己幾肥幾難睇然後老屈閣下俾幾千蚊贊助佢成立既,美其名為「女友纖瘦窈窕身段美培育基金」一類既呃街邊阿婆種金騙局既時候,你可以大條道理回敬:「今時今日仲講瘦身,out啦」。然後再同佢思想教育一番,講述達文西筆下既仙女女神,個個身材豐滿,有前有後,從來冇一個骨慘慘既女神既,嗯......除非畫餓荒啦......

其實自古到今,人類對女性體態美既標準都一致既,簡單講,就係「中庸」。應大則大,應細則細,就為之靚。肥到成舊車tie咁就唔好問喇,瘦到冇肉既又實在冇乜睇頭。買舊叉燒都識揀半肥瘦架啦,更何況人﹖

丫,偏偏香港人好鍾意以篇蓋全,人地一話「唔係瘦就代表靚」,成班肥婆就發哂癲咁。話說有次我係pantry同人吹水傾開呢個問題,有個阿嬸行過聽到,即刻就問我:「咦﹖咁我咪即係好靚﹖」。我呆左一秒鐘,然後向呢位女士展示一個禮貌性既微笑,放低水杯,轉身入厠所。咪玩啦,先不論體態,閣下個樣十足十一個肥版既台灣副總統呂秀蓮女士,靚﹖喂,我話瘦唔代表靚o者,都冇話過肥就代表靚架啵。

都係o個句啦,靚唔靚,搵盤水照下自己咪知囉,駛乜問人丫。真正既靚女,唔會四周圍問人自己靚唔靚既。李嘉誠會唔會四圍問人自己係咪好有錢丫﹖所以嘛,女士們,俾d信心自己啦。

No comments:

Post a Comment