08 January 2007

今日行街同友人傾開MBA既問題。據講讀呢d course,同working experience有好大關係,理論上做得越耐野,讀呢d course就越beneficial。於是我又開始有d猶疑,應唔應該讀。

其實programming我真係有興趣。但係香港做資訊科技既困局,就係除非你係老細,或者你入到一d國際性既大公司諸如google, microsoft等,否則,就肯定冇「錢」途。而係香港,冇「錢」途,人地話知你係做ceo,定係個打雜架啦。相反係美國,做engineer係最有前途既工作,你就明白,點解人地入大學,個個成績最好既都走去讀engineering,偏偏香港既高材生,就全部走去讀finance,accounting同埋insurance。正所謂良禽擇木而棲,d考到咁高分既人,點都唔會係個白痴o來既。

做老細嘛......有錢先講啦,no money no talk. 唔會係我五年內會做既事,細細地一兩個web可能會搞下既。而且我覺得,唔知做老細辛苦既地方,根本就做唔到老細,都係學多d野先諗啦。
呢幾日花左好多時間,就係諗呢d野。嗯......我唔可以再俾自己咁冇目標落去。

07年大計

進修:
1.首要學好英文,呢樣唔駛講。
2.其次搵多個語言學(如果英文進度良好),maybe德文,or西班牙文。

工作:
1.如果MBA適合,我會讀,otherwise應該會轉工,甚至轉行。老實講,呢個問題我諗左好耐都未諗好。但有一樣可以肯定既,就係我唔會做sales。
2.如果轉行嘛,其實我諗過應徵編輯(我渣筆搵食都應該ok丫),或者做記者(唔好娛樂版就得喇)。

愛情:Well, 尋日番教會有人咁樣問,我心諗,小弟愛情一帆風順,女友不知幾咁貼貼服服千依百順小鳥依人三從四德兼之溫柔賢淑體貼(偶有暴力行為)高貴大方典雅。同隻滙豐一樣,係可見既將來都唔會出問題。冇乜plan可言。

大約就係咁。

-------------------------------------------------------

連日o來既老細英語專輯得到各界人士熱烈回應,友人質疑,其人之英語水平,係咪真係差到咁既地步。對此小弟有必要澄清:喂,老老實實丫,咁既grammar,你點作,都作唔出啦,係咪﹖我自問英文都仲未到呢d咁反樸歸真既境界喎。

No comments:

Post a Comment